Otteluseuranta (Kärpät)

  • 514 066
  • 7 375
Tila
Viestiketju on suljettu.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Miksi joka pelissä hakataan päätä seinään ja vihu tekee yhdestä vähänkään vaarallisesta paikasta???
 

Dalhan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Washington Capitals
Joka ikisessä pelissä kuultu lause. Kärppien ylivoima on 15-7 parasta liigassa ja siinä on Kärppien kehityskohde. Miksi tähän ei saada muutosta!
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oli kyllä loistava ylivoima jälleen. Kuvio ei tainnut rauhoittua kertaakaan.
 

Jallan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Seuranna vierestä.. tai yksi tässäkin pelissä. Polvitaklaus ns takaapäin ei ole näemmä rangaistuksen arvoinen. Muissakin peleissä olen pannut merkille. Onko muut kiinnittäneet huomiota?
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Hyvä erä Kärpiltä, oli mukava katsella. Niemelän Mikko tosin pitäisi saada mahdollisimman kauas ylivoimakentällisistä, olisivat laittaneet vaikka nuoremman Niemelän tuohon kun noita poissaoloja nyt on. Topilta muuten hieno erä!
 
Seuranna vierestä.. tai yksi tässäkin pelissä. Polvitaklaus ns takaapäin ei ole näemmä rangaistuksen arvoinen. Muissakin peleissä olen pannut merkille. Onko muut kiinnittäneet huomiota?
Olen kiinnittänyt ja puhunutkin niistä täällä mutta täälläkin jengi kutsuu niitä vahingoiksi, tai ainakin sellainen kuva minulla on ja niistä ei saa jauhaa..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös