Onhan meillä Jusa paikkaamassa jos kävi jotain : )Noniin. Tuli kakkosellekin kassi. Toivottavasti ei Koblille käynyt pahemmin.
Älä ny viitsi, kohta osalla palstalaisista poksahtaa verisuonet päästä sun takia :DHuono laukaus. Dostal hörppää.
Voisko näitä hei yhdistää ja hommattaisiin hampaaton matemaatikko?
Ei ehdi Jusa paikkaileen. Täytyy piirtää kuvioita valmiiksi, jos tulee ylivoimaa.Onhan meillä Jusa paikkaamassa jos kävi jotain : )
Naurunpurskahduksistako? Vai myötähäpeästa?Älä ny viitsi, kohta osalla palstalaisista poksahtaa verisuonet päästä sun takia :D
Mitä Koblille kävi?
Jos kumpikaan näistä totetutuu edes osittain, työni on tehty loistavasti.Naurunpurskahduksistako? Vai myötähäpeästa?
Naamaan tai päähän osui jokin selvästi.Vaikutti kyllä perus kaksinkamppailulta, jonka Radek hävis.
Jälkimmäinen kyllä toteutuu ajoittain. Loistava sanaa en kyllä käyttäisi, lähinnä paska osuu paremmin "tyyliin".Jos kumpikaan näistä totetutuu edes osittain, työni on tehty loistavasti.
Tällöin tunne on molemminpuolinen. Loistavaa!Jälkimmäinen kyllä toteutuu ajoittain.
Mikä battle? Asiathan tässä tappelevat. Tai siis ainakin omalla kohdallani näin.Kumpikohan voittaa tämän illan piikittelybattlen: Huml71 vs Eric Rooslind. *poppareita mikroon*
Edit. Ehkä jännempi kuin itse peli. Laitan myös kaljan mikroon.
Huml voittaa Jussin vertaisella erolla, eli ylivoimaisesti ja kalliisti.Kumpikohan voittaa tämän illan piikittelybattlen: Huml71 vs Eric Rooslind. *poppareita mikroon*
Edit. Ehkä jännempi kuin itse peli. Laitan myös kaljan mikroon.
Aivan. Haluan silti laittaa jotain mikroon.Mikä battle? Asiathan tässä tappelevat. Tai siis ainakin omalla kohdallani näin.
Nyt olet kyllä ensimmäistä kertaa väärässä. Tai no, osittain. Ylivoimaisen huono hän on, mutta kallis osuu naulan kantaan.Huml voittaa Jussin vertaisella erolla, eli ylivoimaisesti ja kalliisti.
Mutta ei ylivoimaisen kallis. Turun papat kalliimpia.Nyt olet kyllä ensimmäistä kertaa väärässä. Tai no, osittain. Ylivoimaisen huono hän on, mutta kallis osuu naulan kantaan.
Laita pari lusikkaa. Tulee muuten räjähtävä spektaakkeli.Aivan. Haluan silti laittaa jotain mikroon.
Mulla räjähti jo se kalja mikroon.Laita pari lusikkaa. Tulee muuten räjähtävä spektaakkeli.