Otteluseuranta (Kärpät)

  • 516 915
  • 7 375
Tila
Viestiketju on suljettu.

Micol

Jäsen
Itseäni huolettaa tässä vaiheessa kautta lähinnä tämä surullisen kuuluisa, umpipaska ylivoimapelaaminen, jota ei saada näköjään millään konstilla omin voimin kuntoon. Jotain tarttis tehdä ja aika nopeasti. Runkosarjan loppumetreillä se on jo liian myöhäistä ja ongelmia olisi luvassa pudotuspeleihin lähdettäessä.

Itse satsaisin nyt Mamban ja/tai Mikkolan asemassa lähes kaiken fokuksen siihen ylivoimapelin hiomiseen. Variaatioita tarvitaan useita ja staattisuus pois tekemisestä. Mamba ihannoi tunnetusti esim. Pittsburghin tekemisiä, niin voisiko heiltä kopioida myös elementtejä ylivoimapelaamiseen, maybe? NHL:ssa ei turhia seisoskella, vaan kiekko ja miehet liikkuu jatkuvasti, kun haetaan ja luodaan sitä maalipaikkaa. Kärpillä kaikki on päinvastoin. Jokaiselle on oma pieni tonttinsa, jossa operoidaan ja usein liian hitain ja ennalta-arvattavin ratkaisuin.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olipa mielenkiintoista nähdä pitkästä aikaa Oulussakin kototuomarointia. Viime kausina on tottunut, että Oulun peleissä vedetään jopa melko törkeästi etelän suuntaan, mutta tänään oli virkistävä poikkeus.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aika kova scouttaus kyllä KalPa:lta. Yksi nopeimmista pakeista, joita olen liigassa koskaan nähnyt. Hyvän ikäinen ja potentiaalinen hyökkäävä puolustaja. Aholta mottipäistä ja monivuotista tarjousta kehiin.
Vaihdossa voidaan tarjota jopa neljää puolustajaa kerralla. Ronkainen, Mäkelä, Huttula sekä Niskala. Tähän vielä 100k väliä, ettei KalPa tunne oloaan kusetetuksi.
 

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt kun olen "toipunut" äskeisestä spektaakkelista, niin pieni posi alkaa taas ryömiä mieleen. Nimittäin jos noin paskalla pelillä saa kolme pistettä, niin otettakoon se lisänä pistelaariin. Toisaaltaan jos runkosarjaa pelataan sen 60 peliä, niin kyllä sinne väkisinkin mahtuu tämänkaltaisia pelillisiä pohjakosketuksia. Mutta kyllä pitää olla oikeasti huolissaan tuosta yv-pelaamisesta. Onneksi Pyörälän pitäisi olla kohta taas kehissä, jolloin edes jonkinmoinen järki tekisi paluun siihen touhuun. Ei riitä, että tehdään yv-maali silloin tällöin, vaan sen pitäisi olla oikeesti riittävän tehokasta mikäli mieli viettää Valkeaa Kevättä 2020. Mutta ei kai tuo peli enää voi tuosta huonommakdi mennä? Eihän...
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olipa mielenkiintoista nähdä pitkästä aikaa Oulussakin kototuomarointia. Viime kausina on tottunut, että Oulun peleissä vedetään jopa melko törkeästi etelän suuntaan, mutta tänään oli virkistävä poikkeus.
Höpöhöpö, sieltä jäi koukkua ja korkeaa mailaa ja estämistä viheltämättä vaikka kuinka paljon vierasjoukkueen osalta. Kaksi seikkaa, joiden ansiosta KalPa pysyi niin hyvin Kärppien kyydissä olivat Eero Kilpeläinen ja tuomarit (bonuksena Kärppien uskomattoman paska YV). Sieltä jäi vaikka kuinka monta jäähyä viheltämättä kuopiolaisille.
 

Maaginen 56

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kajaanin hokki
Höpöhöpö, sieltä jäi koukkua ja korkeaa mailaa ja estämistä viheltämättä vaikka kuinka paljon vierasjoukkueen osalta. Kaksi seikkaa, joiden ansiosta KalPa pysyi niin hyvin Kärppien kyydissä olivat Eero Kilpeläinen ja tuomarit (bonuksena Kärppien uskomattoman paska YV). Sieltä jäi vaikka kuinka monta jäähyä viheltämättä kuopiolaisille.

Samaa peliä katsottu. Viheltäminen ei kyllä missään tapauksessa mennyt ainakaan kotiinpäin. Mietin oliko kenties kauden surkein peli, jos ei nyt ihan surkein niin ainakin pitkästyttävin. Mutta kolme pistettä laariin ja saipapaidoissa saipan kimppuun lauantaina.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oon ite jo jotenkin tottunu nuihin paitoihin ja alkanu jopa tykkäämään niistä. Ennen kauden alkua tämä kyllä ärsytti meikäläistäkin, mutta oon siihen näköjään jo tottunut.
Itse en henkilökohtaisesti ole tottunut yhtään. Tuolla värimaailmalla ne on aina KalPan tai SaiPan paidat. Ei kompromisseja.

Sen jälkeen kun valkoinen (+sininen) ja keltainen kotipaita vaihtui mustakeltaiseen, olen pitänyt värimaailmaa mustakeltainen Kärppien värinä kotona. Valkoinen kevät oli kuin kirosana minulle. Ihan vain tyylittömien mainosten takia. Ja oikeastaan kaiken muunkin paitoihin liittyvän takia. Logo sydämen kohdalle, ei peittämään napatyrää. Valkoiset kissanoksennukset kestän vieraspeleissä voittojen takia. En muuten.
 
Höpöhöpö, sieltä jäi koukkua ja korkeaa mailaa ja estämistä viheltämättä vaikka kuinka paljon vierasjoukkueen osalta. Kaksi seikkaa, joiden ansiosta KalPa pysyi niin hyvin Kärppien kyydissä olivat Eero Kilpeläinen ja tuomarit (bonuksena Kärppien uskomattoman paska YV). Sieltä jäi vaikka kuinka monta jäähyä viheltämättä kuopiolaisille.
Samaa katselin ja pidän helvetin huolestuttavana ettei tätä suorastaan rikollista mailapelaamista oikein täälläkään kukaan näe(kukkuu ketään kotona)??.. aivan helvetin järkyttävää katsottavaa, se siitä tuomaroinnista.
 

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Omituinen tilanne tulee tänään Raksilassa, kun Kärpät pelaa keltaisessa paidassa, niin SaiPa pelaa sitten varmaan mustassa
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1971

Derksen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Lippo
Omituinen tilanne tulee tänään Raksilassa, kun Kärpät pelaa keltaisessa paidassa, niin SaiPa pelaa sitten varmaan mustassa
Tämä tilanne nähtiinkin jo 30.11. ja tuolloin SaiPa tosiaan pelasi mustissa. Näyttihän se erikoiselta, kun joukkueiden värit olivat toisinpäin kuin mihin on totuttu.
 

Pohjoisesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Manchester United, Jesse Puljujärvi
Kärpät vois ottaa mustaan paitaansa mallia tuosta saipan paidan värimaailmasta. Ja jos siihen paitaan on pakko kultaa saada niin mallia vois ottaa vaikka vegasista. Nykyinen kulta on sinappia
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Kukkonen kokoonpanossa ja peli on heti napsua ryhdikkäämpää. Ei silmiä hivelee vieläkään mutta eipä ainakaan ole samanlaista löysällä mulkulla läpsyttelyä kuin viime aikoina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös