Otteluseuranta (JYP)

  • 394 367
  • 5 928
Tila
Viestiketju on suljettu.

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
JYP voisi olla pikkaisen aktiivisempi omalta kohdalla noiden haastojen suhteen, jos tämäkin oli hylättävissä.

Perustelu olisi ollut mukava kuulla. Nättisen perse nyt roikkui mv-alueella, mutta Helenius itse tökki sekä kilvellä, että ränsällä miestä kauemmaksi ja piti kontaktia. Alueella ollut luistin ei häirinnyt mokea mitenkään.
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Vähän näyttäisi siltä, että tässä pelissä vielä sattuu ja tapahtuu.. Tuomarit taisivat vaikuttua alkuseremonioista tavallista enemmän.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Vähän jäänyt itselle epäselväksi nuo haastojen tuomiot, joskus täysin selvä tilanne hylätään, ja nyt kontakti mikä tapahtu oli Heleniuksen kilvellä kosketus Nättiseen. ja menee läpi
Jos ei jossain hetkellä molemmat luistimet ollut maalialueen rajalla? mitä en itse havainnut varmasti, mutta tilannehuoneessa ne voi katsoa montaa kuvaa päälekkäin
 

Hexa

Jäsen
Vähän jäänyt itselle epäselväksi nuo haastojen tuomiot, joskus täysin selvä tilanne hylätään, ja nyt kontakti mikä tapahtu oli Heleniuksen kilvellä kosketus Nättiseen. ja menee läpi
Jos ei jossain hetkellä molemmat luistimet ollut maalialueen rajalla? mitä en itse havainnut varmasti, mutta tilannehuoneessa ne voi katsoa montaa kuvaa päälekkäin
Saattoi olla aivan lopussa molemmat luistimet alueella. Mutta kiekko oli mielestäni jo maalissa siinä vaiheessa.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Parilla pomupulla maaliin. Ei Helgen piikkiin.
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Vähän näyttäisi siltä, että tässä pelissä vielä sattuu ja tapahtuu.. Tuomarit taisivat vaikuttua alkuseremonioista tavallista enemmän.
Mä kanssa luulen että tänään rähisee tavalla tai toisella. Vastustajalla on kuitenkin Tyrväinen ja Vartiainen, meillä Siikonen, joka soittaa mukavasti suutaan.

Olipa muuten pirun paska eka erä kummaltakin, ihme tervassa hiihtelyä, jääkin oli aika paska.
 

Santtu76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Oli todella ihmeellinen tuo maalin hylkäys, onneksi tuli myös kuitti erän aikana.
Pelicans kyllä paineistaa kovaa ja sen kanssa oli ongelmia. Jos tuo maali vähän vapauttaisi peliä toiseen. Varsinkin kun niitä jo periaatteessa tehtiin pari.
Hyvä tästä vielä tulee.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Santtu76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Allen hyökkää ja puolustaa sen jälkeisessä lepsusti. Harmi, mutta nyt tekisikään kolmatta Jypille. Ruusu on ollut tänään ihan hyvä muuten.
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Pari kertaa olen meinannut kommentoida Nättisen vaisuutta.. Onneksi en kerennyt.. Hieno syöttö Jokiselle ja Jokinen kiittää.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Perus Heleniusta, muuten ois kyllä vaikea peli Jypille. Ja nyt vaihtukin maalivahti Pelsuilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös