Täysin sama. Puolustuspelaaminen luokatonta! Täyttä 60min ei jakseta pelata. Meininki muistuttaa viime kaudesta. Laurikainen pitänyt elossa.Minä alan olemaan huolissani jo isommastakin kuvasta. Niin monta huonoa peliä on viime aikoina ollut.
Mietin just ihan samaa. Ei ne papat jaksakkaan enää koko peliä. Nättinen yksinään vei joukkuetta aika kauan eteenpäin, mutta rajansa silläkin. Vahva dejavu viime kaudesta.Täysin sama. Puolustuspelaaminen luokatonta! Täyttä 60min ei jakseta pelata. Meininki muistuttaa viime kaudesta. Laurikainen pitänyt elossa.
Tänään varmuudella hikinen ilta tiedossa. RD Jyväskylässä ja Sport uudessa vireessä. Näin olen ymmärtänyt.
Toivotaan ettei käy KooKoot ja annetaan kaikki mitä löytyy, muuten käy kylmät.
Ja lapulla Sportin voitto :)
Jupa
Reenattu kovaa ja paikat jumissa, joulun jälkeen sitten jauhetaan kaikki vähintään kolmella maalilla...
Yleensä @Jupa on kommenteillaan jättänyt hyvän mielen, mutta nyt BUUUUUUU!!! Pitää olla ollut iso panos pitkävedossa, että tuo paska lämmittää yhtään.Näin. Yllättävän usein osun nykyään näillä ennusteillani. Pieni voitto pitkävedossa lämmittää.
Jupa
Yksittäinen tappio. Ei nyt ehkä voi ihan noin sanoa, kun viimeisestä kuudesta matsista vain kaksi voittoa. Ja joukossa huonoja otteita, matsien sisällä ja jopa koko 60 minuutin ajan. Oulun matsin jälkeen peli mun nähdäkseni muuttunut hieman enemmän yksityisyritteliäämmäksi ja yritetään väkisin yksin ja vuorotellen puskea ja tehdä maaleja. Pitäisi luottaa pelitapaan ja siihen, että se tuottaa ne tarvittavat paikat ja ratkoa siten matsit.No nyt oli tunnetta.
Luotan siihen 100%, että JYP löytää voittavan kaavan tällä kaudella jatkossakin ja siksi en koe tätä yksittäistä tappiota sellaisena, että pitäisi vedellä ranteita auki.
Jupa