Enpä tiedä, mutta minua ainakin ärsyttää kuinka kauan Siikosella kestää aloituksissa...Pilaan ehkä tunnelmaa, mutta onko Siikonen Liigan eniten huomautettu pelaaja aloituksissa? Älykiekko kertonee senkin.
Ei ole aloitusta missä ei tule Siikoselle huomautusta :D saman olen pistänyt merkille. Diggaan kyllä Misen Rambomaisista kaatumisista aloituksien jälkeen. Manttelinperijä.Pilaan ehkä tunnelmaa, mutta onko Siikonen Liigan eniten huomautettu pelaaja aloituksissa? Älykiekko kertonee senkin.
On ihan varmasti. Pelicans ajoilla mies vaihdettiin joka toisesta aloituksesta pois.Pilaan ehkä tunnelmaa, mutta onko Siikonen Liigan eniten huomautettu pelaaja aloituksissa? Älykiekko kertonee senkin.
En tiedä mikä noissa aloituksissa on Miselle niin vaikeaa. Parin kauden aikana vaihdettu/saanut huomautuksen varmaan joka pelissä. Sitten vielä mussuttaa päälle, kun ei mielestään tehnyt mitään väärin.Pilaan ehkä tunnelmaa, mutta onko Siikonen Liigan eniten huomautettu pelaaja aloituksissa? Älykiekko kertonee senkin.
Näin tänään uutisen robotin haastattelusta joka aamu-TV:n katsojia oli pelottanut. Oisko Julius ollut? Ei mitään tekoälyä vaan old school- reikäkortti-ohjelmointi: mene ja tee maali.Kauankohan tuo Nättinen meillä (Suomessa) pelaa. ;) Melko dominoiva pelaaja tällä hetkellä, mielenkiintoista nähdä kauanko lentokeli jatkuu ja millaiser pisteet löytyy taulukosta kauden päätteeksi. Täytyy toivoa että niin Nättinen itse kuin ketjukaveritkin pysyvät ehjänä - Jypillähän on loukkaantumistilanne varsin erinomainen ollut koko alkukauden. Hyökkäys ei paria avainpelaajan loukkaantumista kestä jos menestyä meinataan.
Onhan JYP hallinnut täysin tätä peliä. Maalit vain ovat tiukassa.
Juu, ja tätä myöten peli täysin auki kuten tilannekin kertoo. SaiPa varmasti sai sisua tuon ulosajo ”oikeusmurhan” myötä, siis jos/kun Lehterä on omiinsa luonut erätauolla oikeanlaista tekemistä. Ja siltähän tuo on näyttänyt. Vaikea päätöserä tiedossa.
Vaikka olihan tuo melko kevyt jäähy.Jaakko Jokinen penkille jo. En ymmärrä, että Lindroos istuu penkillä ja tämä hasardi kentällä.