Saleva kehiin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Ukrainan maajoukkue
Joka kauden alkaessa ajatteli JYPiä mitaliehdokkaana, niin oli melkoinen näkijä. Kyllähän peli näyttää tällä hetkellä siltä, että kotietu on ihan realistinen tavoite pessimistilläkin.
Nättinen ja Palmu keräävät tehopisteitä.
Olen siis melkoinen näkijä ;)Joka kauden alkaessa ajatteli JYPiä mitaliehdokkaana, niin oli melkoinen näkijä. Kyllähän peli näyttää tällä hetkellä siltä, että kotietu on ihan realistinen tavoite pessimistilläkin.
Harjoituspelit olivat jo lupauksia herättäviä, vaikka niissä taisi tulla enemmän tappioita kuin voittoja. Sen vaan näki jo niissä mikä potentiaali joukkueessa on. Sen jälkeen peli on vaan kehittynyt edelleen ottelu ottelulta ja sama tahti jatkuu.Olen siis melkoinen näkijä ;)
Optimistiset ajatukseni mm. Nättisestä ovat kyllä osuneet kohdilleen aika täydellisesti.
Olen siis melkoinen näkijä ;)
Optimistiset ajatukseni mm. Nättisestä ovat kyllä osuneet kohdilleen aika täydellisesti.
Täällä löytyy toinen. :)
Tasapainoinen esitys Mäenpäältä.Ja yksi huomio.. Mäenpää ollut vahvasti plussan puolella. Tauko taisi tehdä hyvää.
Hyi hitto mitä ylivoimaa. Joo peli on jo ratkennut mutta jos kolmanteen erään saadaan kuusi minuuttia ylivoimaa niin voisi edes yrittää saada jotain aikaan, vaikka ihan vain yleisön mieliksi.
Pisteet jäävät kuitenkin Jyväskylään.Joo.. Laurikaisen nolla meni jo eka erässä. Parempi mieli Lukon pelaajilla kotimatkalle.
Pisteet jäävät kuitenkin Jyväskylään.