Juu, olin paikalla, hyvä fiilis oli koko pelin.Muali Muali*
Tuo maalin jälkeinen sekoilu kyllä ajaton klassikko.
Herra Hakkarainen oli kyllä 2009 ja 2010 yllättävän hyvä jääkiekkoilija, vaikka tuossa maalissa saikin toki putata kiekon tyhjään rysään.
Lähempänä IFKn nykyistä ja entistä hallimusiikkia ja täten minun mielestäni sitä aitoa kiekkomusaa, josta oli puhetta tuolla omassa ketjussakin.Musiikki oli kymmenen vuotta sitten hallissa parempaa.
Olen tästä samaa mieltä, liika kaikille kaikkea musiikkia soitetaan nykyisin.Lähempänä IFKn nykyistä ja entistä hallimusiikkia ja täten minun mielestäni sitä aitoa kiekkomusaa, josta oli puhetta tuolla omassa ketjussakin.
Muuten viestistä samaa mieltä, mutta tätä ei kyllä ainakaan täysin voi allekirjoittaa. Pääty oli todella hiljainen tuossa pelissä, lähinnä rumpukomppi kuului, mutta muuten meno latteaa. KalPan kannattajat pieksi JYP päädyn 100-0, ellei ylikin. Mutta mikä tuolloin oli selvästi ilahduttavampaa mitä nykyaikana, niin istumakatsomossa oli tunnetta ja fiilistä, sieltä tuli huutoja ja taputuksia jatkuvasti, nykyäänhän tuo istumakatsomo on yleensä erittäin aneeminen.Hallin tunnelma ihan huikea (nykyiseen verrattuna ainakin
Voi olla, itselle sellainen kutina että tämä on työmiehen päivä, eli osaston Virtanen, Lahti, Riska jne.Tänään on kyllä jännittävä peli tulossa! Jotenkin tuntuu siltä, että Perrin ratkaisee pelin.
Jees, olet oikeassa. Tuli kyylättyä peliä vielä uudelleen, ja noinhan se meni. Eikä KalPa ihan vastaantulija ollut toisessa erässä, vaikka JYP pääosin veikin.Muuten viestistä samaa mieltä, mutta tätä ei kyllä ainakaan täysin voi allekirjoittaa. Pääty oli todella hiljainen tuossa pelissä, lähinnä rumpukomppi kuului, mutta muuten meno latteaa. KalPan kannattajat pieksi JYP päädyn 100-0, ellei ylikin. Mutta mikä tuolloin oli selvästi ilahduttavampaa mitä nykyaikana, niin istumakatsomossa oli tunnetta ja fiilistä, sieltä tuli huutoja ja taputuksia jatkuvasti, nykyäänhän tuo istumakatsomo on yleensä erittäin aneeminen.
...
Onneksi oikeus lopulta voitti ja tuosta tilanteesta maali tuomittiin JyPille.JYPiltä (Tuppurainen) hylättiin selvä maali ajassa n. 1:12:00. Osattiin sitä ennen tilannehuonettakin vetää vihkoon.