Noniin tänään on sitten Edi maalissa
Tulipa tästä viestistä ylipäätään semmoinen historian kertaus, että koskas KooKoo on sijoittunut Jypin/Jyp HT:n edelle,kun joukkueet ovat samassa sarjassa pelanneet. Tämän täytyy olla ollut kausi 1982-83 silloisessa divarissa, jolloin KooKoo oli runkosarjassa yhden pisteen JYPin edellä. Mutta silloinkin divarin play off peleissä JYP meni pidemmälle lopulta...KooKoo putosi KalPalle ensimmäisellä kierroksella, JYP voitti KooVeen...Vilkaisin Liigan sivuja ja huomiselle KooKoo pelille tarjotaan kertoimia 2.6, 3,9, 2,26. Milloin KooKoo on ollut Jyväskylässä suosikin asemassa? Näinkö paskasti Jyp suorittaa, että KooKoo saa pienemmän kertoimen Jyväskylässä?
En kyllä tosiaankaan ymmärrä, miten JYPiä aliarvioidaan näin paljon. Se, että JYP pelasi viime viikolla surkeasti, ei tosiaankaan tarkoita, että pelaisi tänään ja tällä viikolla. JYP on edelleen todella vahva kotona eikä se siitä mihinkään ole muuttunut Lukolle häviämisen jälkeen. KooKoo on toki todella hyvä juuri nyt mutta myös näille vahvoille joukkueille tulee heikkoja pelejä.
En kyllä tosiaankaan ymmärrä, miten JYPiä aliarvioidaan näin paljon. Se, että JYP pelasi viime viikolla surkeasti, ei tosiaankaan tarkoita, että pelaisi tänään ja tällä viikolla. JYP on edelleen todella vahva kotona eikä se siitä mihinkään ole muuttunut Lukolle häviämisen jälkeen. KooKoo on toki todella hyvä juuri nyt mutta myös näille vahvoille joukkueille tulee heikkoja pelejä.
Eikös se sovi teille oikein hyvin? Tuuttaatte kivitalon verran Jypin voitolle veikkaukseen ja nautitte sen jälkeen tulevasta keväästä. Nuo analyytikot katselevat varmaankin kuntopuntareiden yv, av tilastoja ja corsia ja sen mukaan laskevat todennäköisyyksiä. Itse pidän Jypiä myös ennakkosuosikkina.
KooKoo on edellisen 33 ottelun aikana jäänyt tasan yhden (= 1) kerran kokonaan pisteittä sarjataulukossa KooKoon alapuolella olevaa joukkuetta vastaan.JYPin perustrendi on ollut tällä kaudella vahva ja kyllä se vahvana pysyy jatkossakin. Samaten myös KooKoo taitaa pelata parasta kauttaan ikinä, joten hieno matsi tulossa illalla joka tapauksessa. Mutta mitenkäs se menikään.. "hyvä joukkue ei häviä kolmea kertaa peräkkäin"..
Samoin Laurikainen maalissa.Roni suoritti vahvasti kulmassa. xD
No pakko kyllä sanoa, että olen tuota itsekin miettinyt. Mutta tuntunut vain olevan tapana täällä, niin kai olen vain seurannut esimerkkiä :hymiöPahoittelut off topicista..
En osaa vastata kysymykseen Kaltevasta, mutta voiko joku vastata minulle?Miksi niin moni kommentoidessaan toisen joukkueen palstalle pahoittelee sitä? Eli ".. pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta".. Eikö asialliset kysymykset ja kommentit voi esittää ilman pahoitteluja? Minusta on vain hienoa kun on ristiinkommentointia. Siis ilman mitään vinoilua yms.
Edit: typo