Ei tää ole käsipalloo, tosin itte en nähnyt kunnolla tilannetta.Pesonen tuhlaa ja sitten hakataan näpeille ilman jäähyä.
Erkki Erkki pistää pistää kaksi-kaksi, HUU HUI!
Toiseksi syöttäjäksi lienee tuohon JYP:n tasoitukseen Henri Heino. Mitä nyt selostuksesta päättelee.
Miten toi Pesonen voi tehdä joka kerta väärän ratkaisun kun hinkataan tuota kulmapeliä? Nyt sitten jätti kaverille kun ei todellakaan olisi pitänyt, yleensä pitää itse kiekon ja ajaa sumppuun.
Hallilta tuli viestiä, että Perrinin maali olisi ollut videohidastuksen perusteella luistimella ohjattu. Tiedä sitten, kun itse en ole koko tilannetta nähnyt. Pelsupelaajat ilmeisesti sanoivat asiasta tuomarille, joka ei kuitenkaan mennyt tarkistamaan maalia videolta.
Hallilta tuli viestiä, että Perrinin maali olisi ollut videohidastuksen perusteella luistimella ohjattu. Tiedä sitten, kun itse en ole koko tilannetta nähnyt. Pelsupelaajat ilmeisesti sanoivat asiasta tuomarille, joka ei kuitenkaan mennyt tarkistamaan maalia videolta.
Voi hyvin olla. URHO:n hidastuksista ei oikeastaan osumakohta näkynyt. Toki, ohjaaminen on sallittua.