Otteluseuranta JYP-Pelicans ke 13.10.2010

  • 21 794
  • 80

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
PAAKKIS!!! Tavi syöttää..hieno!
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pesonen tuhlaa ja sitten hakataan näpeille ilman jäähyä.

Toisessa päässä 1-2 Paakkolanvaara. Mit vit?

E: Ritari hieman myöhässä ketjun vaihdosten suhteen. Menty jo hetki Pihlstöm-JP-Louhivaara ja Sopanen-Perrin-Tuppurainen.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Taas Pelicansille jäähy. Kahdet eri säännöt todellakin. On se väärin.

Kunhan ei nyt tapahdu sitä perinteistä passivoitumista. Hovinenkaan ei ihmeisiin pysty.

Edit: Ensimmäisen lahjoitti Hovinen, toisen Heino. Ei näin.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aaah. Eric Perrin 2-2
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Erkki twistaa dägädägädää, jalat liikkuu vaan ei pää!
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miten toi Pesonen voi tehdä joka kerta väärän ratkaisun kun hinkataan tuota kulmapeliä? Nyt sitten jätti kaverille kun ei todellakaan olisi pitänyt, yleensä pitää itse kiekon ja ajaa sumppuun.
 

lommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New England Patriots
Toiseksi syöttäjäksi lienee tuohon JYP:n tasoitukseen Henri Heino. Mitä nyt selostuksesta päättelee.

Jep. Heinolle soisi tuosta aivopierusta antaa edes syöttöpiste. Hieno syöttö kuitenkin..
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Helmisen naama ei ilmeisesti kelvannut Tuukka Lohelle kun Dwaipe passitettiin vaihtoaitoon.
 

nixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miten toi Pesonen voi tehdä joka kerta väärän ratkaisun kun hinkataan tuota kulmapeliä? Nyt sitten jätti kaverille kun ei todellakaan olisi pitänyt, yleensä pitää itse kiekon ja ajaa sumppuun.

Pesosella vissiin pitkävedossa 2. Sellaisia toivotaan toivotaan syöttöjä omalla alueella että huhhuh. Keskittyisi vaan taklaamaan kun tuo kiekollinen peli ei tänään suju.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, All Blacks
Hallilta tuli viestiä, että Perrinin maali olisi ollut videohidastuksen perusteella luistimella ohjattu. Tiedä sitten, kun itse en ole koko tilannetta nähnyt. Pelsupelaajat ilmeisesti sanoivat asiasta tuomarille, joka ei kuitenkaan mennyt tarkistamaan maalia videolta.
 
Suosikkijoukkue
Kai sen nyt jo uskaltaa tunnustaa: KeuPa HT
Hallilta tuli viestiä, että Perrinin maali olisi ollut videohidastuksen perusteella luistimella ohjattu. Tiedä sitten, kun itse en ole koko tilannetta nähnyt. Pelsupelaajat ilmeisesti sanoivat asiasta tuomarille, joka ei kuitenkaan mennyt tarkistamaan maalia videolta.

Jaa mistä päin hallia? Naisten vessasta vai suoraan kahviosta?
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hallilta tuli viestiä, että Perrinin maali olisi ollut videohidastuksen perusteella luistimella ohjattu. Tiedä sitten, kun itse en ole koko tilannetta nähnyt. Pelsupelaajat ilmeisesti sanoivat asiasta tuomarille, joka ei kuitenkaan mennyt tarkistamaan maalia videolta.

Voi hyvin olla. URHO:n hidastuksista ei oikeastaan osumakohta näkynyt. Toki, ohjaaminen on sallittua.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän sen pystyi hidastuksestakin päättelemään, että luistimesta/polvareista se kiekko sinne maaliin meni. Potkuliikettähän tuossa ei missään tapauksessa ollut joten niin sanottu hyvä maalihan tuo oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös