Buuaus Kellerin tähdestä ei varmaankaan ollut Kellerille, vaan jälkilöylyjä nuija-huudoista, jotka Pöyhönen ansaitsi parista turhan helposta JYP-jäähystä. Jatkoalalla buuattiin aina kiekon ollessa Bluesilla jne. Onnittelut B:lle pisteestä, toivottavasti tammikuussa pelataan jo omalla tasolla teitä vastaan. Ja toivottavasti teilläkin on silloin miehiä enemmän ehjänä.
Näin minäkin sen ymmärsin. Hippoksen seisomakatsomo kävi kolmannen erän lopun ja jatkoajan aika ylikierroksilla (kaksi eka erää menikin aikamoisessa hiljaisuudessa vatsat ilmeisesti sarjajohdosta kylläisinä), ja Kellerin saamat buuaukset olivat varmasti vain seurausta tästä. Junttia toimintaa, ilman muuta. Keller oli minunkin mielestäni Bluesin paras ja itse toki hänelle taputin. Buuauksiin ei mitään aihetta, mutta kotiyleisön käytös ei minulle muutenkaan maistunut (toki vain joidenkin yksilöiden osalta näin).
Minulla oli ilo ja kunnia kuunnella koko pelin ajan rasittavaa ja (vastustajaa ja vastustajan kannattajia kohtaan) epäkunnioittavaa live-besserwisseröintiä, joka sai Hiitelän Boxinkin kuulostamaan Don Cherryltä. Paskaa, ei jatkoon. Seisomakatsomon suurelta massalta taas ottelun viimeistä viittä minuuttia lukuunottamatta häkellyttävän vaisua ja aneemista kannatusta upean syksyn pelanneelle JYPille, kärkiottelussa. Pieni notkahdus ja siitä uudelleen nousu voisi tehdä Hippoksen tunnelmalle hyvää matkalla kohti kevään huipennusta.
Jatkoajan buuaaminen oli minun mielestäni kohdistettu nimenomaan erotuomari Pöyhöselle. Aina kun surkeasti tuominnut Pöyhönen luisteli Jypin päädyn luo, alkoi vihellys ja herjaheitot. Bluesilla vain sattui olemaan kiekko samaan aikaan.