Otteluseuranta JYP - Blues 17.12. 2008

• 22 663
  • 121

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pihlman \o/

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
PILE 5-4

NELJÄS MAALI !!!!!! TAAS !

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Pile neljäs maali ja 2 pistettä jää Jyväskylään.

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos JYP. Loistava jatkoaikavoitto! Hei hei sarjataulukossa muut :)

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Viime pelissä Virtanen neljä maalia ja nyt Pihlman. Toivottavasti ykkösen vire jatkuu tauon jälkeenkin.

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Onnea Jypille. Eirtyisesti Pilen neljä maalia on huikea suoritus. Ei tästä muuta kuin uusi sentteri jostain, pari pakkia lasaretista ja pari ratkaisijaa joko lasaretista tai muualta ja uuteen nousuun kohti kevättä.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Jyväjemmarit osoittaa taas tasonsa. Keller sai yhden IS-tähden ja koko katsomo buuaa.

Katkeraa ininää eipä ole yllätys, että se tulee sieltä suunnalta.

Kiitos JYP!

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuomas Pihlman teki minusta homoseksuaalin.

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paska peli, mutta saatiin piste enemmän kuin odotettiin. Toivottavasti Blues ja JYP kohtaavat pudotuspeleissä, mieluiten jo ennen finaaleja. Niissä peleissä yksi mies tekee harvemmin neljä maalia per peli.

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jyväjemmarit osoittaa taas tasonsa. Keller sai yhden IS-tähden ja koko katsomo buuaa.

Milläs torpalla itse Espoon peltojen välissä vaikutat? Entisenä Jyväskyläläisenä ja nykyisenä Etelä-Suomalaisena voi kyllä todeta, että Jyväskylä on huikeasti Espoota urbaanimpi - jyppilässä on näet keskusta :)

Ei sillä, että kaupunkilaisuutta minään pitäisin, mutta nämä jyväjemmarijutut on vaan niiiiin väsyneitä Espoolaisilta, joiden ainoa kosketus kaupunkiin löytyy Helsingistä.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Miksi helvetissä Kellerille buuattiin

En ole pelissä ollut, mutta eiköhän Keller ole päässyt yleisön suosioon. mm. Tommi Nikkilälle buuattiin myös miehen seottua tällä kaudella Hippoksella ja haastoi esimerkiksi Immosen tappeluun.

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Ei sillä, että kaupunkilaisuutta minään pitäisin, mutta nämä jyväjemmarijutut on vaan niiiiin väsyneitä Espoolaisilta, joiden ainoa kosketus kaupunkiin löytyy Helsingistä.
Väsyneistä puheista puheen ollen...

Jarzki

Jäsen
En kyllä tiedä miksi buuattiin, oli ehkä paras Bluesin pelaaja tänään. Itse löin hiljaa käsiä yhteen, sillä oli mielestäni erittäin pirteä tänään(kin).

EDIT:
Radiosta nähtynä vai paikanpäältä? Hienoa kuitenkin että Blues onnistuu vaikkei paikkoja olekaan. Sinkku voisi vielä vähän miettiä tuota menetettyä EHT-turneeta ja imaista pari kolmannessa.

Paikalla olin.

Kynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Buuaus Kellerin tähdestä ei varmaankaan ollut Kellerille, vaan jälkilöylyjä nuija-huudoista, jotka Pöyhönen ansaitsi parista turhan helposta JYP-jäähystä. Jatkoalalla buuattiin aina kiekon ollessa Bluesilla jne. Onnittelut B:lle pisteestä, toivottavasti tammikuussa pelataan jo omalla tasolla teitä vastaan. Ja toivottavasti teilläkin on silloin miehiä enemmän ehjänä.

Näin minäkin sen ymmärsin. Hippoksen seisomakatsomo kävi kolmannen erän lopun ja jatkoajan aika ylikierroksilla (kaksi eka erää menikin aikamoisessa hiljaisuudessa vatsat ilmeisesti sarjajohdosta kylläisinä), ja Kellerin saamat buuaukset olivat varmasti vain seurausta tästä. Junttia toimintaa, ilman muuta. Keller oli minunkin mielestäni Bluesin paras ja itse toki hänelle taputin. Buuauksiin ei mitään aihetta, mutta kotiyleisön käytös ei minulle muutenkaan maistunut (toki vain joidenkin yksilöiden osalta näin).

Minulla oli ilo ja kunnia kuunnella koko pelin ajan rasittavaa ja (vastustajaa ja vastustajan kannattajia kohtaan) epäkunnioittavaa live-besserwisseröintiä, joka sai Hiitelän Boxinkin kuulostamaan Don Cherryltä. Paskaa, ei jatkoon. Seisomakatsomon suurelta massalta taas ottelun viimeistä viittä minuuttia lukuunottamatta häkellyttävän vaisua ja aneemista kannatusta upean syksyn pelanneelle JYPille, kärkiottelussa. Pieni notkahdus ja siitä uudelleen nousu voisi tehdä Hippoksen tunnelmalle hyvää matkalla kohti kevään huipennusta.

Jatkoajan buuaaminen oli minun mielestäni kohdistettu nimenomaan erotuomari Pöyhöselle. Aina kun surkeasti tuominnut Pöyhönen luisteli Jypin päädyn luo, alkoi vihellys ja herjaheitot. Bluesilla vain sattui olemaan kiekko samaan aikaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy