juurihoito
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NATO
Jukureilta erittäin huolimatonta pelaamista. Alivoimalla koko ajan.
No se on hyvä. Mutta jos sattui kamera kuvaamaan, niin kyllähän se aika hiton typerältä ja lapselliselta näyttää. :/ Toivottavasti ei.Eipä tarvitse murehtia. Ei nuo huudot kuuluneet edes keskikatsomoon
Ikinä ei ole hävettänyt lätkämatsissa niin paljon kuin juuri nyt. Tällä kertaa syypää ei ole edes Jukurit, vaan nämä Viikinkiveljet. Kertokaas, onko asiallista toimintaa, että faniporukka toivottaa vastustajan jäälle "haista paska, paska IFK" -huudoin, ja kun vastustaja ottaa jäähyn, on jengi päätykatsomossa keskisormet pystyssä kuorossa huutamassa "IFK, haistakaa vittu"?
Ei oikein tee enää mieli tulla hallille.
Tuliki paha mieli :D Hata ifk ei kyllä tarkoita että haista vittu/paska.... mutta mitäs siitä jos ei itse uskalla ääneen kannattaa!Ikinä ei ole hävettänyt lätkämatsissa niin paljon kuin juuri nyt. Tällä kertaa syypää ei ole edes Jukurit, vaan nämä Viikinkiveljet. Kertokaas, onko asiallista toimintaa, että faniporukka toivottaa vastustajan jäälle "haista paska, paska IFK" -huudoin, ja kun vastustaja ottaa jäähyn, on jengi päätykatsomossa keskisormet pystyssä kuorossa huutamassa "IFK, haistakaa vittu"?
Ei oikein tee enää mieli tulla hallille.
Okei, se oli hata IFK eikä paska, kuulin sen väärin. Täysin tarpeetonta silti. Mutta tuo "haistakaa vittu" oli ihan harvinaisen selkeä, samoin ne keskisormet.Tuliki paha mieli :D Hata ifk ei kyllä tarkoita että haista vittu/paska.... mutta mitäs siitä jos ei itse uskalla ääneen kannattaa!
Kuten jo edellä mainitsin, kun kyse olisikin omien kannattamisesta. Mutta se törkeyksien huutelu vastustajan suuntaan on se, mitä en vaan jaksa ymmärtää. Hurraa ja huudan omien puolesta, mutta en ketään vastaan.Ota sinä Tseisoni seuraavaan peliin esimerkiksi sateenkaari värein värjätty lippu, ja heiluta sitä koti- ja vaikkapa myös vierasjoukkueen puolesta, kun ei sinusta nähtävästi ole SarvisClubiin/Veljiin/muuten yhteisesti päätyyn (niin kuin on tarkoitus) ääneenkannattamaan. Toivon puolestasi, ettei sinulle tai muillekaan tulisi paha mieli.
Niiden olen aina todennut olevan heikkolahjaisempien harrastus, ja loistava todiste siitä, että joukossa tyhmyys tiivistyy.
Ole hyvä. Nähdään varmaan.Kiitos tästä. Nähdään hallilla.
Onhan se. Typerää ja tarpeetonta sellaista. Ja kuten varmaan lukutaitoisena huomasitkin viestistäni, totesin, että kyllä sitä tunnetta saa varmasti luotua myös keskittymällä vain omien kannustamiseen.Vihollisen inhoaminen tai vihaaminen ei ole mielestäsi tunteen näyttämistä?
Ei haittaisi minua yhtään. Mieluummin halli ilman faniporukkaa kuin faniporukan kanssa. Ja jos se faniporukka on pakko olla, niin saisi tosiaan vain kannattaa omia, eikä keskittää niin suurta osaa tarmosta vastapuolelle huuteluun. Mutta kyllähän minä tiedän, että te tulette jatkamaan ihan samalla linjalla kuin aikaisemmin. Mihinkä sitä seepra täplistään pääsee?Jatketaan kukin kannattamista valitsemallamme tiellä ja mennään eteenpäin. Fakta on kuitenkin se, että tuokin halli olisi aika eloton ilman näitä heikkolahjaisempien vetämiä kannattajaporukoita.
Ei haittaisi minua yhtään. Mieluummin halli ilman faniporukkaa kuin faniporukan kanssa. Ja jos se faniporukka on pakko olla, niin saisi tosiaan vain kannattaa omia, eikä keskittää niin suurta osaa tarmosta vastapuolelle huuteluun. Mutta kyllähän minä tiedän, että te tulette jatkamaan ihan samalla linjalla kuin aikaisemmin. Mihinkä sitä seepra täplistään pääsee?
Mutta kyllä jatkossa tulee harkittua aina vaan tarkemmin, jaksaako sitä hallille tulla vatipäiden mölyämistä kuuntelemaan. Että onnea vaan, olette onnistuneet ajamaan pitkän linjan Jukuri-fanin tähän tilanteeseen.
Ei helvetti mä rakastan tätä kaupunkia. Pystyttäisiinkö täällä menemään positiivisen kautta edes tämän kerran, kun siihen jotain aihetta tarjottiin sen sijaan, että nillitettäisiin jostain aivan saatanan jonninjoutavista lillukanvarsista.