Otteluseuranta Jokerit-Blues 18.1.2012

  • 55 792
  • 200
Tila
Viestiketju on suljettu.

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Jaa Dixon ei vielä pelannutkaan tässä pelissä? Onko tietoa, milloin eka peli Jokeri-nutussa?

Varmaankin toipuu jetlagista.

Edelleen on kyllä kova luotto siihen, että Jokerit vie pisteet. Hyviä paikkoja oli jo tuolla "paskalla" pelillä, kyllä ne sieltä vielä rupeaa uppoamaan. Tietty jos Blues pitää tehokkuutensa tuolla tasolla, niin vaikeaa voi tulla.
 

Henzik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa, HJK, Real Madrid, Arsenal, Detroit
Kuulemma ennen joulua siirtyy varmasti.

Nyt Blegi voittakaa, olis hyvät rahat tiedossa. Ekan erän perusteella ei pitäs olla kovin vaikee jos Narrit ei paranna. Lisäksi tuo Ore näyttää vähän pätevämmältä kuin Ässien mestisksestä lainattu Tillanen.

Tuohon jouluun on aika pitkä aika :D :D
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Ei Dixon ole Jokereihin siirtymässä!

Jaah, katoin nopeasti vaan, että Jokereista oli kaikki organisaatiosta Hjalrmariin haukuttu, joten olin varma siirrosta.

Ehkäpä Jokerit tästä vielä nousee. Kumminkin 3 mehukasta voittoa alla, joten ei anneta ihastuttavan putken katketa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei Dixon ole Jokereihin siirtymässä!
Tää oli tärkein tieto, mä jo luulin, että tokassa erässä pelaa ;)

Flip#51:lle handu. Mulla harvoin keittää, Blues peleissä vissiin aina. En tiedä enkä pysty ymmärtämään mistä tämä johtuu, mutta ainoastaan näissä peleissä Jokerien kädetömyys nostaa pulssia ja sehän näkyy mun viesteissä.
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jengi on heti tullut laiskanpulskeana takaisin, kun on muutama voitto saatu SM-liigan pohjasakasta, vaikka kuinka lässytetty että Bluesin työteliäisyyteen pitää vastata. Käännettävissähän tuo vielä on jos tapahtuu siirtyminen sanoista tekoihin vähitellen.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Phohhoi. Veikkaus on että Bloo vie tokan erän 0-1. Laiskaa laiskaa ja munatonta Jokereilta.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Flip#51:lle handu. Mulla harvoin keittää, Blues peleissä vissiin aina. En tiedä enkä pysty ymmärtämään mistä tämä johtuu, mutta ainoastaan näissä peleissä Jokerien kädetömyys nostaa pulssia ja sehän näkyy mun viesteissä.
Joo ei hätää. Itse en heittäisi vielä kirvestä kaivoon, kyllä tuo jengi yrittää. Jani Rita höyrysi äsken tolpan arvoisesti ja kyllä tuolla taklauksetkin viedään loppuun. Voi olla, että 0-2 on huonon tsägän tulosta tai sitten pientä huolimattomuutta, mutta kaikki eväät tuosta on nousta. Eniten huolestuttaa Kilpeläisen tämän pelin vire.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jengi on heti tullut laiskanpulskeana takaisin, kun on muutama voitto saatu SM-liigan pohjasakasta, vaikka kuinka lässytetty että Bluesin työteliäisyyteen pitää vastata. Käännettävissähän tuo vielä on jos tapahtuu siirtyminen sanoista tekoihin vähitellen.
Tämän minä haluaisin joskus nähdä. Jokerien otteet vaan ovat ihan samaa paskaa.

Rita, Rita, Rita kentällinen olisi ainoa joka auttaa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Hienoa nähdä kyllä numero 16 Espoon paidassa taas. Tuttu nimikin selässä vielä, heh. Hyvä peli junnulta. Ei mikään kookkain kaveri, mutta kiekkoa suojataan hyvin. Isänsä poika.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit on täysin hukassa. Ei mitään järkeä tuossa pelaamisessa. Dehnerillä varsinkin tuntuu olevan todella vaikea ilta, kokoajan myöhässä joka paikasta.

Paskamaisinta on että ei edes saada kuteja Orelle. Ei näytä kovin vakuuttavalta, mutta kun helppo pelata nolla kun ei tarvitse edes torjua.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Semiristä puheen ollen, onko mitään tietoa toipuuko kaveri koskaan enää pelikuntoon?

Kukas Semiriä oli jossakin kaupassa nähnyt? Keväällä äijän olisi tarkoitus olla askissa kuitenkin.
 

Fordél

Jäsen
Semiristä puheen ollen, onko mitään tietoa toipuuko kaveri koskaan enää pelikuntoon?

Haastattelussa joku aika sitten sanoi, että kuntoutus on menossa ja sain sen käsityksen, että palaa kyllä pelikuntoon vielä tällä kaudella. Olikohan se jopa käynyt jäälläkin siinä vaiheessa. Toki takapakkia voi aina tulla.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Eikö kukaan muu oikeasti ole sitä mieltä, että Jokerit pelaa oikeastaan aika hyvin, mutta tehottomuus vaivaa?

Tuo on niin tuttua Kisapuistosta, ettei jaksa innostua.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jumagega tota Teräväisen mailatyöskentelyä. Tuntuu kuin kiekko olisi liimattu lapaan. Huhhuh.

Erkka rukannut ketjuja, Rita pelaa ykkösessä Teräväisen paikalla ja Teräväinen Lahden ja Pulun välissä.

Jokerit ylivoimalle. Nyt maalia prkl.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Paskamaisinta on että ei edes saada kuteja Orelle. Ei näytä kovin vakuuttavalta, mutta kun helppo pelata nolla kun ei tarvitse edes torjua.
Jep jep, vielähän me otetaan helpot pisteet kuitenkin vajaalukuiselta Bluesilta, jolla on divariveskari.

Janne Lahti on jäänyt pois kokoonpanosta, joka on vain ja ainoastaan hyvä juttu. Jannea vitutti kun Blues kaveri meni lujaa ohi, juuri oli hiukset laitettu ja mietti laukaisua.

Jokerien plussat:
Rita (forever)
Manelius
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Eikö kukaan muu oikeasti ole sitä mieltä, että Jokerit pelaa oikeastaan aika hyvin, mutta tehottomuus vaivaa?

Jokerit pelaa paremmin kuin lauantaina Turussa, selvästikin. Silloin maalinteko toimi mutta ei juuri mikään muu.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Ossilla Jokeripakeista paras laukaus. Ei ehkä kovin, mutta aina tuollainen matala ja tarkka.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
No niin, 1-2 Hardt YV (Väänänen, Eronen)
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Uh, ei näin.

Toivottavasti henki voittaa materian ja Blues onnistuu taistelemaan itsensä johdossa erätauolle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös