Pe 17.5.2024 Otteluseuranta (8. kisapäivä)

  • 3 101
  • 96

OstaMuranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Colorado Avalanche
Aika rapsakka tunnelma näyttää olevan katsomossa...
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Sen kerran kun menen vetoineni mukaan Itävallan kisahuumaan, niin kuokkaan tulee. Tehkää nyt edes yksi maali viimeiseen.
 

OstaMuranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Colorado Avalanche
Juppe-jänis villitsee kansan ihan banaaneiksi!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Itävalta antoi Kanadalle viisi maalia eteen ja Suomelle kaksi. Eiköhän Tshekkikin vielä huomaa, että kolmen maalin etumatka ei ole mitään!
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
4-0

tästä ei kyllä Itävaltakaan enää nouse
 

Zigmund

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Puola kaventaa oijoi, Puola näköjään myös valinnu fantasialeffojen tunnareita soimaan areenalla, kun eka soi Harry Potteria ja äskön Taru Sormusten Herroja..
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Saapa nähdä olisiko Tsekistä tänä vuonna haastamaan Kanadaa vähän paremmin. Äkkiä katsoin niin edellinen Tsekin voitto MM-kisoissa vuodelta 2010. 8 peliä on tullut tukkaan sen jälkeen maalierolla 33-11
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Pat ja Mat! Tshekkoslovakialainen vanha nukkeanimaatio. Tuttu myös Pikku Kakkosesta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ose

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Olenko minä jotenkin vanhanaikainen vai mitä tapahtuu? Kun minä näen otsikon "Tsekki murskasi Itävallan", niin viimeinen mitä odotan olisi se että peli päättyi 4-0 Tsekeille. Tuo on minusta aivan hirveän kaukana murskajaisista yms. Minusta tuo on ihan normaali jääkiekko-ottelun lopputulos. Minä odotan että Tsekki olisi ainakin tuplannut maalimääränsä ansaitsaakseen tuollaisen otsikon.

Tämä nyt on aivan täyttä offtopicia, koska tuo "murskaus" on kokenut aivan hirvittävän inflaation mediassa. Johonkin haluaisin kuitenkin pikkuisen jo avautua aiheesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös