Pe 17.5.2024 Otteluseuranta (8. kisapäivä)

  • 3 107
  • 96
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Tätä sääntöä en muistanutkaan. Siinä tapauksessa Brittien pitää todennäköisesti voittaa kaksi peliä, että säilyvät.
Miten toi putoaminen muuten menee? Tippuuko molempien lohkojen viimeset vai kaks huonointa? Eli jos A lohkossa viimesellä on neljä pistettä, mutta B lohkon kahdella viimesellä on vaikka yksi ja kolme pistettä niin tippuuko ne kaks joukkuetta B lohkosta ja A lohkon kaikki joukkueet säilyy?
 

WELHO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten toi putoaminen muuten menee? Tippuuko molempien lohkojen viimeset vai kaks huonointa? Eli jos A lohkossa viimesellä on neljä pistettä, mutta B lohkon kahdella viimesellä on vaikka yksi ja kolme pistettä niin tippuuko ne kaks joukkuetta B lohkosta ja A lohkon kaikki joukkueet säilyy?
Minulla ei ole tästä tietoa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Minulla ei ole tästä tietoa.
Ainakin iihfn sivuilla sanotaan, että:

Relegation format

The overall bottom ranked two teams of the Final Ranking taking into consideration all participating teams will be relegated to the 2025 IIHF Ice Hockey World Championship Division I Group A.

Minä ainakin tulkitsen tuon niin, että kaksi huonointa tippuu, lohkosijoituksesta riippumatta. Mutta mun tulkinnat asioista on usein aika epätarkkoja.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Ainakin iihfn sivuilla sanotaan, että:



Minä ainakin tulkitsen tuon niin, että kaksi huonointa tippuu, lohkosijoituksesta riippumatta. Mutta mun tulkinnat asioista on usein aika epätarkkoja.
Kokonaissijoituksessa ensimmäinen tie-breaker on sijoitus lohkossa. Joten lohkojumbot putoavat, vaikka siellä olisi enemmän pisteitä kuin toisen lohkon seiskalla.

2013 kisoissa toinen lohkojumbo Itävalta keräsi enemmän pisteitä kuin toisen lohkon viimeistä edellinen Valko-Venäjä, mutta se ei auttanut. Toki Valko-Venäjä ei olisi voinut pudota, kun oli seuraavan vuoden kisaisäntä.
 

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Tätä sääntöä en muistanutkaan. Siinä tapauksessa Brittien pitää todennäköisesti voittaa kaksi peliä, että säilyvät.
Voishan Britit hakea kisojakin, niin josko sitten saisi pelata hyvällä tuurilla peräkkäisiäkin kisoja.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Mäkinen kertoo että Itävallalla ei muutoksia ole mutta grafiikan mukaan suht kivasti pelannut mv Kickert ei ole kokoonpanossa?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Matkassa mukana!

*hörps*
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aleksi Varttisen kaveri lyö Puolan johtoon.

Jaa, USA haastaa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oli ne aikoja joskus 70-luvulla kun Suomi oli aina kusessa Puolan kanssa. Puhumattakaan Itä-Saksasta, mutta niillehän Suomi hävisi vielä 80-luvullakin melkein joka turnauksessa.
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Tuolla Tsekin maalivahdin päädyssä näkyy tuollainen valkopaitaisten ihmisten ryhmittymä. Ilmeisesti paikallinen Onninen Ultras on vihdoin löytänyt hallille luomaan tunnelmaa!
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Miten jenkkit voivat olla niin täydellisen p@skoja?
Ei, vain Suomi on huono antilätkämaa. Olen täältä lukenut.

Siellä kohta Itävaltakin alistaa isäntämaata, mutta vain Suomi on huono.

Toki jos jotain voitetaan, niin kaikki unohdetaan ja kaadetaan Havis Amanda tuhannen tuubassa, tai harmitellaan loppu vuosi Suomen menestyksen aiheuttaman mielipahan kourissa.

Näin se on aiemmin mennyt.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Siellä kunnon numeroihin taklaus Itävallalta. Mutta sääntöjen mukainen. Siinä vähän kaveri käänsi selän ikävästi.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Rock Me Amadeus! Itävaltalaista menomusaa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Rankkipotku tshekkoslovakialle. Ja Kase tekee maalin. Tshekkoslovakialle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös