Otteluseuranta (HPK)

  • 352 787
  • 4 328
Tila
Viestiketju on suljettu.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Mä menisin silti Reijolalla. Okei viimeksi tapahtu sitä sun tätä, mutta ihme kun pääse edes pelaamaan. Mutta mun mielestä toi kiekon sulkeminen on positiivinen asia maalivahdilla, niin ei muuta kuin pelejä vaan paljon!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Toinen maalivahti ei osaa seurata peliä, kun taas toinen ei tajua edes tulla vaihtoaitioon siirretyn rangaistuksen aikana.
Toinen on sentään edes lähellä nollapeliä. Ja pelannutkin yhden, CHL:ssä.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Kaikki on ollut paskoja tänään, mutta mielestäni Tikka on ollut tosi kakka. Lisäksi mä laittaisin Montoya hyökkääviin ketjuihin. Kannattaa katsoa miehen syöttöpeliä, jengin paras siinä.
 

Kuznetsov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joko Voutilaisella on Liigan ennätys maalivahdin vaihdoissa? HPK:n ennätys on ainakin. Ihmetteleekö Toivola vielä miksei ole pelannut aiemmin enemmän?

Kiitos Mika.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kaikki on ollut paskoja tänään, mutta mielestäni Tikka on ollut tosi kakka.
Voimahyökkääjä ykkösen sentterin kertoo tuosta sekoilusta ns. olennaisen. Äsken oli onneksi kombo Innala-Kunyk-Puustinen, jossa on joku tolkku.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mies pitäisi saada laitaan mielummin. Saisi painaa hulluna maalille ja kulmiin siinä hommassa.
Juuri näin. Yv:llä voi olla "sentterinä", jos poimii aloitukset ja aiheuttaa hässäkää maalilla.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Tän päivän onnistujat? Sellasta paskaa sitten tänään, totaalisen munatonta touhua vailla järjen hiventä. Se Nikkilä(kin) on viivalla(kin) edelleen täysi ripulipaska.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Leino. Kerhon pelin luovutettuani vaihdoin Tampesterin paikallismatsiin ja sekä taitoa että ahkeruutta kaverilta kyllä vaan löytyy..

Todennäköisesti Kunyk ja Luceniuskin olisivat puolijumalia tämän kauden Ilveksessä. Leino taas olisi tavallinen kuolevainen möttönen tämän hetken HPK:ssa. Toimiva pelitapa ja joukkueen yleinen flow saavat pelaajista vain aivan erilaisen suorituksen irti.

Ja ei mä en arvostele ollenkaan Leinoa, koska pelaa hemmetin hyvää kautta. Lähinnä vaan arvostelen tätä HPK:n tämän hetken ilmettä kaukalossa ja sitä kuinka se heijastuu aivan jokaiseen pelaajaan.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Todennäköisesti Kunyk ja Luceniuskin olisivat puolijumalia tämän kauden Ilveksessä. Leino taas olisi tavallinen kuolevainen möttönen tämän hetken HPK:ssa. Toimiva pelitapa ja joukkueen yleinen flow saavat pelaajista vain aivan erilaisen suorituksen irti.

Ja ei mä en arvostele ollenkaan Leinoa, koska pelaa hemmetin hyvää kautta. Lähinnä vaan arvostelen tätä HPK:n tämän hetken ilmettä kaukalossa ja sitä kuinka se heijastuu aivan jokaiseen pelaajaan.

Näinhän se juuri menee. Ei se yksilö erotu joukkueurheilussa, jos koko tiimi ei toimi. Ja juuri nyt Kerho kyntää ja jokainen yksilö sitä myöden.

Peilin eteen saa kävellä koko sakki, alkaen Pendosta. Nyt on juhlakausi, mestaruuden puolustus. Millä helvetillä päävalmentaja on voinut luoda joukkueeseen noin aneemisen meiningin. Tai ainakin sellaiselta se tällaiselle rivifanille näyttää.

Kauden mittaan on ollut huippuhetkensä, mutta näistäkin huolimatta vieläkin joukkueesta välittyy sellainen puolivillaisen sinnepäin vetelyn henki. Nyt kun pitäisi jokaisen kiristää ruuvia ja alkaa pelata niitä kevään kovia pelejä.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Kerholta puuttui kiima joka ollut kateissa viime ajat ja kun näädillä taitoa niin perkeleesti niin viimeistely on tylyä.

Onko kerhon tärkeimmät pelaajat tehneet jo sopimuksia muualle eikä logolle pelaaminen kiinnosta vai onko väsy iskenyt?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös