Otteluseuranta (HPK)

  • 352 805
  • 4 328
Tila
Viestiketju on suljettu.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Toimiihan se noinkin, mutta mielestäni "Tuulola" - tai vaikka rohkeasti Krivosik - olisi parempi Puustisen tilalla, jolloin kasassa olisi romuluinen ja iskuvoimainen "kanukkiketju".
Puustinen tuo tuohon sopivasti jalkaa, ei oikein ole muita sellaisia väkkäröitä laittaa tuonne kuin Innala. Molemmat tekee samaa työtä kentissään, eli pitkiä päätyralleja pitävät jalalla voimassa ja nää muut saa sitten runnoa, repiä ja raastaa maalinedustalla. Ainakin ekassa erässä tuli muutama hyvä toimitus tän kautta maalille ja Cornetilta ohjuria.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Olenko aivan kierosilmä, mutta toi Monton "pitkä" lähti selvästi punaviivan toiselta puolelta?
Olet, sanoin heti että "pitkä" ääneen kun tyhmänä ja laiskana heitti metrin punasesta sen ja vieläpä pitkän vaihdon jälkeen kun muut olisi halunneet vaihtoon.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Eiköhän Pendo ota tämänkin esille, kun on tunnetusti hyvin tarkka.
En osaa sanoa. Tuo "tyhmä ja laiska" on siis minun yleinen tulkintani siitä kun pelajaa yrittää varastaa noissa punaselta päätyyn tilanteissa. En siis väitä että olisivat oikeasti tyhmiä ja laiskoja, vaan sellainen noh laiskuutta ja tyhmyyttähän se kuitenkin on jos ei jaksa sitä viimestä metriä luistella.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
En osaa sanoa. Tuo "tyhmä ja laiska" on siis minun yleinen tulkintani siitä kun pelajaa yrittää varastaa noissa punaselta päätyyn tilanteissa. En siis väitä että olisivat oikeasti tyhmiä ja laiskoja, vaan sellainen noh laiskuutta ja tyhmyyttähän se kuitenkin on jos ei jaksa sitä viimestä metriä luistella.
Samaa mieltä olen. Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja ammattilainen tekee hommat kunnolla.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Huh pelaa hienoa lätkää Kerho tällä hetkellä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Olin katsovinani, että Nemolla ei ollut pikkutakkia päällä. Valmistautuminen matsiin jäänyt siis puoliväliin eikä pelin aikana pystytä nyt reagoimaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Pitää varmaan kohta ottaa sanoja takaisin kun sen verran hyvin pyörii myös Seppälä ja Kombe tuolla. Ettei nyt vaan kuitenkin olisi jätkät lunastamassa paikkaansa pelaavasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös