Puustinen tuo tuohon sopivasti jalkaa, ei oikein ole muita sellaisia väkkäröitä laittaa tuonne kuin Innala. Molemmat tekee samaa työtä kentissään, eli pitkiä päätyralleja pitävät jalalla voimassa ja nää muut saa sitten runnoa, repiä ja raastaa maalinedustalla. Ainakin ekassa erässä tuli muutama hyvä toimitus tän kautta maalille ja Cornetilta ohjuria.Toimiihan se noinkin, mutta mielestäni "Tuulola" - tai vaikka rohkeasti Krivosik - olisi parempi Puustisen tilalla, jolloin kasassa olisi romuluinen ja iskuvoimainen "kanukkiketju".
Olet, sanoin heti että "pitkä" ääneen kun tyhmänä ja laiskana heitti metrin punasesta sen ja vieläpä pitkän vaihdon jälkeen kun muut olisi halunneet vaihtoon.Olenko aivan kierosilmä, mutta toi Monton "pitkä" lähti selvästi punaviivan toiselta puolelta?
Eiköhän Pendo ota tämänkin esille, kun on tunnetusti hyvin tarkka.Olet, sanoin heti että "pitkä" ääneen kun tyhmänä ja laiskana heitti metrin punasesta sen ja vieläpä pitkän vaihdon jälkeen kun muut olisi halunneet vaihtoon.
En osaa sanoa. Tuo "tyhmä ja laiska" on siis minun yleinen tulkintani siitä kun pelajaa yrittää varastaa noissa punaselta päätyyn tilanteissa. En siis väitä että olisivat oikeasti tyhmiä ja laiskoja, vaan sellainen noh laiskuutta ja tyhmyyttähän se kuitenkin on jos ei jaksa sitä viimestä metriä luistella.Eiköhän Pendo ota tämänkin esille, kun on tunnetusti hyvin tarkka.
Samaa mieltä olen. Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja ammattilainen tekee hommat kunnolla.En osaa sanoa. Tuo "tyhmä ja laiska" on siis minun yleinen tulkintani siitä kun pelajaa yrittää varastaa noissa punaselta päätyyn tilanteissa. En siis väitä että olisivat oikeasti tyhmiä ja laiskoja, vaan sellainen noh laiskuutta ja tyhmyyttähän se kuitenkin on jos ei jaksa sitä viimestä metriä luistella.
Harmi, kun se Tuulola nyt puuttuu tuosta Luceniuksen ketjusta. Siihen nousee luonnollisesti joku muu kuin Kanninen
Kanninen luki tämän ja painaa vartissa 1+1
Kyllä tämä on pelottavan "valmiin näköistä" tämä Kerhon peli.