Varmaan näin taas päin peetä, mutta eiks Kerho aikalisän jälkeen vienyt tota peliä?
Noin helpooko se olisi?Potki nyt pendo pari roskista paskaksi että syttyvät pelaan!
Näennäishallinnalta vaikutti näin paikan päällä. Ne vedot, ne vedot.Varmaan näin taas päin peetä, mutta eiks Kerho aikalisän jälkeen vienyt tota peliä?
Eräs stadilainen kokeili kerran heittämistä. Huumorihommiksihan se meni.Itse kyllä lähinnä naureskelisin kopissa tuollaisille roskisten potkimisille.
En nyt sanoisi, että vei. Yksi tuomarivirheen kautta saatu todella pitkä hyökkäys missä nolla maalipaikkaa. Ei kai toi nyt mitään viemistä ole?Varmaan näin taas päin peetä, mutta eiks Kerho aikalisän jälkeen vienyt tota peliä?
No jotain sytyttämistä kaipaa ja avarilla vetely voi tuottaa kakkua!Noin helpooko se olisi?
Itse kyllä lähinnä naureskelisin kopissa tuollaisille roskisten potkimisille.
Heikkoahan toi pelaaminen on juuri nyt.
No niin vähän ajattelinkin, ahhah.En nyt sanoisi, että vei. Yksi tuomarivirheen kautta saatu todella pitkä hyökkäys missä nolla maalipaikkaa. Ei kai toi nyt mitään viemistä ole?
Varmaan näin taas päin peetä, mutta eiks Kerho aikalisän jälkeen vienyt tota peliä?
No ei nyt vika, ja Vode otti monta hyvää torjuntaa, joita ilman lukemat voisivat olla 5-1. Vastaavasti niitä helpon näköisiä menee toistuvasti tietyn "eleettömyyden" vuoksi.Tässä, kun lukee taas tätä ketjua, niin onko se enemmän sääntö kuin poikkeus, että tappiolla ollessa Voden piikkiin kaikki? :D Laukaukset maalia kohden ensimmäiseen 30min 14-4. Joo selvästi Voden vika.
No olis ton voinut ottaa, mutta AV:lla 2-1 omiin niin ei tota nyt veskan piikkiin saa millään. Kyllä ihan muualla on ne ton joukkueen ongelmat. Lähinnä vaikuttaa isoin ongelma olevan, että tolla joukkueella ei ole mitään syytä mennä kentälle. Tai no se, että joku maksaa siitä jotain ja on pakko, tuntuu olevan se ainoa syy.Tässä, kun lukee taas tätä ketjua, niin onko se enemmän sääntö kuin poikkeus, että tappiolla ollessa Voden piikkiin kaikki? :D Laukaukset maalia kohden ensimmäiseen 30min 14-4. Joo selvästi Voden vika.
Oletko ihan tosissasi?Kerho pelaa itse asiassa paremmin kuin runkosarjassa viime vuonna. Valitettavasti maalivahtipeli ei ole samalla tasolla.
Oletko ihan tosissasi?
Ööh ja Corsi tilastot valehteli? Millos muuten se Larmi loukkaantui?Olen... viime vuonna tässä vaiheessa veskari piti meitä monessa pelissä pystyssä. Miten tänä vuonna. Milloin Voutilainen on voittanut meille pelin?