Itse odottelin lopussa yhtä kakkosta kalpalle. Ei mitään käryä mistä se toinen tuli, joka johti 5-3 yv:hen.Kai noi jäähyt tossa lopussa oli nyt päivänselviä?
Joukkuerangaistus tulee aika harvoin ihan tyhjästä, mutta syy meni multakin ohi.Itse odottelin lopussa yhtä kakkosta kalpalle. Ei mitään käryä mistä se toinen tuli, joka johti 5-3 yv:hen.
Kattelin ihan samaa. Kai ne odotti, että molari pyörtyy tai jotain.Mikähän helvetin idea siinä jatkoajan 4-3 YV:ssä oli mennä neliöön ja ketään ei maalilla? Eihän siinä koko jutussa ollut mitään mieltä. Ei sinne voi edes laukoa kun ei siellä ole yhtään maskimiestä tai ketään ripareilla. Mun järki ei vaan riitä ymmärtämään, että miten tollasesta tehdään maali.
Mikähän helvetin idea siinä jatkoajan 4-3 YV:ssä oli mennä neliöön ja ketään ei maalilla? Eihän siinä koko jutussa ollut mitään mieltä. Ei sinne voi edes laukoa kun ei siellä ole yhtään maskimiestä tai ketään ripareilla. Mun järki ei vaan riitä ymmärtämään, että miten tollasesta tehdään maali.
Maalipaikoissa pääsääntöisesti heikkoja ratkaisuja,
Vodelta myös erinomainen erä; 14 torjuntaa, mukaan lukien mm. se Pyörälän läpiajo.Hyvää peliä Kerholta. Esimerkiksi Ruokonen taistelee joka vaihdossa kovaa.
Väittäisin kuitenkin, että myös Kärpät oli hyvä: paikkoja oli heilläkin ehkä jopa enemmän kuin Kerholla. Onneksi eivät osuneet.
Ykköseksi menee tilastoissa tämän illan jälkeen. Sellainen kutina persauksissa.Elmeri Eronen nousi muuten Kerhon sisäisen pistepörssin jaetulle kärkisijalle ja koko Liigan pakkien pistetilastossa kakkoseksi tasapisteisiin Heshkan kanssa.
GROOVY BABY YEAH!