Otteluseuranta (HPK)

  • 352 200
  • 4 328
Tila
Viestiketju on suljettu.

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joka kerta pelottaa kun kiekko lähtee kohti Reijolaa.
Mua pelotti kyllä paljon enemmän Voutilaisen ollessa maalissa. Harmittaa Reijolan puolesta toi maali, kun pääsi maalinedustalta taas vapaasti iskemään. Ei muuten vastustajallakaan mikään ihmeeelinen veska ole, aikalailla sielläkin pomppii.
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hyvä homma oli että pelin virtaus kääntyi täysin Kerholle toisessa erässä. Huono homma oli se, että erän maalit silti 1-1.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Mua pelotti kyllä paljon enemmän Voutilaisen ollessa maalissa. Harmittaa Reijolan puolesta toi maali, kun pääsi maalinedustalta taas vapaasti iskemään. Ei muuten vastustajallakaan mikään ihmeeelinen veska ole, aikalailla sielläkin pomppii.
Joo, ei kauempaa tulevat laukaukset Reijolan kohdalla pelota. Sen sijaan nuo maalinedushässäkät on vaikeampia Reijolle. Sijoittuu niin, että jättää toisen kulman auki täysin.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Pelottaa mitä kolmannessa erässä tapahtuu kun kerholla niin pahasti heittelehtii.

Enemmän mua pelottaa kun andy maalilla että hörppääkö. Onko Reijola kerhon ykkönen?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ja sinne meni sitten Krivo.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
3/12 pistettä tästä viikosta. Joukkue pelaa niinkuin ei vittujakaan kiinnostaisi. Tulee mieleen Pantterin tai Rindellin ajat.

Ette Kerho niin hyvä ole että voi vaan mukavasti vähän pelailla ja samalla menestyä!!!!!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Krivosik. <3
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aika tärkeä kampitus jäi nyt Ässille viheltämättä ja siihen suli tämä. Kuitenkin ihan hyvä kiekkopeli ja oikeilla maalivahdeilla olisi voitettu.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Haetaan tasotusta kuudella ja kentällä Laavainen ennen Karjalaista, Friimania, Nikkilää, Nurmikantaa ja Erosta. Mä en nyt näe ja ymmärrä jotain. Tai no siis näin sen, että joku noista viidestä oli tuolla sen kanssa, mutta tätä kokonaisuutta ja ideaa en nähnyt ja ymmärtänyt.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Ihan ok peli kerholta jos lasketaan viimeiset 40min. Mutta onhan tää vitun surkea viikko kun vain 3 pistettä ja puuttuu 1ja2 veskat.

Ens viikolla turha chl matsi viemässä voimia.
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Haetaan tasotusta kuudella ja kentällä Laavainen ennen Karjalaista, Friimania, Nikkilää, Nurmikantaa ja Erosta. Mä en nyt näe ja ymmärrä jotain. Tai no siis näin sen, että joku noista viidestä oli tuolla sen kanssa, mutta tätä kokonaisuutta ja ideaa en nähnyt ja ymmärtänyt.
Tämä meni minultakin vähän ohi että miten tähän päädyttiin. Tosin ei ne loppuhetket häneen kaatuneet, mutta omastakin mielestä olisi ollut laadukkaampia jätkiä tarjolla.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tämä meni minultakin vähän ohi että miten tähän päädyttiin. Tosin ei ne loppuhetket häneen kaatuneet, mutta omastakin mielestä olisi ollut laadukkaampia jötkiä tarjolla.
Juu piti itsekkin lisätä, että ei se nyt siihen kaatunut, mutta mitä aktuaalista vittua. Kaveri ei kuuluisi edes pelaavaan ja sitten kaikkien muiden edelle heitetään kehiin ratkaisevalla hetkellä. Onko noi aineissa tuolla valmennuksessa vai mitä helvettiä täällä tapahtuu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös