Otteluseuranta (HPK)

  • 352 952
  • 4 328
Tila
Viestiketju on suljettu.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kaikenlaisia koukkuja nähnyt ja tämä nyt oli taas sellainen että.

Kerho vois nyt jatkaa pelaamista eikä ihmetellä.
Takaa, käsien väliin, ei mitään epäselvää. Oikein oppikirja-esimerkki koukkaamisesta. Aina kun tulee alakäteen tai sen yläpuolelle, vaikka mailaan niin on koukku, samaten jos yhdellä kädellä sinne käsien väliin ja ns. korkkiruuvi liikkeellä vääntää, mikä taisi olla edellisessä pelissä, oikein suoraan oppikirjasta oli sekin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Oppikirjan mukaan näitä annetaan ja tätäkin pahemmat jää viheltämättä.
Minä en edelleenkään voi vaikuttaa siihen mitä tuolla vihelletään ja mitä ei, voin vain kertoa mitä sääntökirjassa lukee, sekä liiton tulkinnoista asioista. Huom. en Liigan vaan jääkiekkoliiton. Ihan turha tulla mulle itkemään ja parkumaan Kerhon paskaa pelaamista, tai tuomarien paskoja vihellyksiä ja purkamaan sitä vitutusta minuun, kiitos.
 

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kerho on ollut tällä kaudella omaan silmään joka pelissä jalalla huonompi joukkue kuin vastustaja. Onko taas kesätreenit menneet perseelleen vai legendaarinen treenijumi päällä?
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Minä en edelleenkään voi vaikuttaa siihen mitä tuolla vihelletään ja mitä ei, voin vain kertoa mitä sääntökirjassa lukee, sekä liiton tulkinnoista asioista. Huom. en Liigan vaan jääkiekkoliiton. Ihan turha tulla mulle itkemään ja parkumaan Kerhon paskaa pelaamista, tai tuomarien paskoja vihellyksiä ja purkamaan sitä vitutusta minuun, kiitos.
No älä nyt noin pienestä innostu.

Ja paskaa kerhon pelaaminen on!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kerho on ollut tällä kaudella omaan silmään joka pelissä jalalla huonompi joukkue kuin vastustaja. Onko taas kesätreenit menneet perseelleen vai legendaarinen treenijumi päällä?
No jos huhut kesän terasseilta pitää paikkaansa, niin taitaa olla vähän muualla aiheutetut jumit kyseessä.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No jos huhut kesän terasseilta pitää paikkaansa, niin taitaa olla vähän muualla aiheutetut jumit kyseessä.
Mukavasti taas Mr. Negatiivinen vetää terassihuhut koko joukkueen tasolle, taattua paskaa ilman asiaa vuodesta toiseen.

Itse olen katsellut noita Wisehockeyn tilastoja joka pelistä, ja kerhon pelaajat on järjestään olleet hitaampia kuin vastustaja n. 1,5 -2 km/h. Lyhyt treenikesä yhdessä takana, joten uskon kyllä että siellä on edelleen hiukan kovemmat treenit vielä menossa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No älä nyt noin pienestä innostu.

Ja paskaa kerhon pelaaminen on!
Olin jo sanomassa, mutta just sillon Tikka taklasi ja piti katsoa tilanne ensin, koitetaan uudestaan.
En minä innostu, mutta salaa hieman toivon, että se vuosien ulinani täällä oli edes jossain määrin syyllinen siihen, miten tämä kollektiivi, hatunnoston arvoisesti, tuomitsi Ladan pommin. Yhtään selittelijää ei löytynyt ja ei ollut mitään värilaseja kenelläkään. Oli tältä porukalta oikeasti hieno suoritus, jotain mitä ei tällä foorumilla liian usein, (lue koskaan) näe, mutta niin vaan pienen Kerhon kannattajat ne siihen pystyi. Siinä tuskin on väärää, vaikka välillä vituttaakin, että sanoo sen Nikkilän ihan turhaan työntäneen sen mailan sinne pelaajan ja laidan väliin, turhaan antoi mahdollisuuden.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mukavasti taas Mr. Negatiivinen vetää terassihuhut koko joukkueen tasolle, taattua paskaa ilman asiaa vuodesta toiseen.

Itse olen katsellut noita Wisehockeyn tilastoja joka pelistä, ja kerhon pelaajat on järjestään olleet hitaampia kuin vastustaja n. 1,5 -2 km/h. Lyhyt treenikesä yhdessä takana, joten uskon kyllä että siellä on edelleen hiukan kovemmat treenit vielä menossa.
Ei paljoa enemmän voi vetää vituiksi ymmärrystä siitä mitä on kirjoitettu, mutta sen teit silti ja ryyditettynä tuollaisella ad hominemilla. Kiitos.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Halutonta, löysää, hidasta ja nyt myös sekavaa. Vastustaja tulee heittämällä vaikka ei edes haluaisikaan. Perse pystyssä kyräilyä ja ei edes yritystä. Paskin peli vuosiin ja huolestuttaa tuo sekavuus.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja toinen eräkään ei tuonut muutosta pelaamiseen. Pari pidempää hyökkäystä on saatu aikaiseksi, muuten ollaan jaloissa. Ihmeellisesti pienet syötökin menevät ohi, eikö siellä osa tiedä miten pitaa missäkin itlanteessa pelata?

Sinne päin pelaamista joka näkyi hyvin Ilveksen kolmannessa maalissa. Friman näennäisesti vieressä mutta ei tee mitään estääkseen maalia. Sitten, kun on ote pelistä niin vastustaja hyökkää pitkästä aikaa vastaan ja heti soi omissa. Ei ole puolustusta ei ole asennetta ei ole voittavaa vahtia. Ei ole juuri nyt yhtään mitään. Miksi?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Heitän arvauksen, joku kai tästäkin suuttuu, mutta suuttukoot. Ipa ihan sekaisin, koutsi potkittu, ekan erän alkuun isät vs pojat meno kentällä ja Ipa unohtaa miehiä maalien eteen ihan yksin ja monta maalipaikkaa, sitten vielä maali ja siellä on rotsista kaikki napit lentäneet pitkin Pälkäneen metsiä. Vähäkin pelaaminen loppui ihan seinään, koska alussa peli oli täysin Kerhon hallussa, iski mukavuus puseroon. Sitten kun suututettiin vihollinen, niin ei enää oltukkaan valmiita siihen mitä alkoi tulla.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Onhan tää nyt varsinaista sekoilua kerholta ja noita vitun jäähyjä voi kun ihmetellä.
 

JasonMiller

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pelaakohan Tavi itse runkosarjassa, vai onko sopinut tuuraamisesta serkun tms. kanssa. Miten voi olla noin heikkoa tekeminen runkosarjassa vs. pudotuspelit?
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Heitän arvauksen, joku kai tästäkin suuttuu, mutta suuttukoot. Ipa ihan sekaisin, koutsi potkittu, ekan erän alkuun isät vs pojat meno kentällä ja Ipa unohtaa miehiä maalien eteen ihan yksin ja monta maalipaikkaa, sitten vielä maali ja siellä on rotsista kaikki napit lentäneet pitkin Pälkäneen metsiä. Vähäkin pelaaminen loppui ihan seinään, koska alussa peli oli täysin Kerhon hallussa, iski mukavuus puseroon. Sitten kun suututettiin vihollinen, niin ei enää oltukkaan valmiita siihen mitä alkoi tulla.
Hyvä arvaus ja pitänee hyvinkin paikkansa.
Noin yleisemmin ei tämän kauden pelit ole kokonaisuutena kovin hyvin menneet, sen kertoo jo kerättyjen pisteiden määräkin. Mutta joukossa on kuitenkin todella hyviäkin pelejä joten olettaa sopii, että joukkue osaa suorittaa hyvällä tasolla halutessaan. Liian monessa pelissä ollaan kuitenkin oltu altavastaajina ja vastustaja on määrännyt pelin kulun. Oli kyse sitten otteluun valmistautumisesta tai mistä hyvänsä niin tähän pitäisi nyt pikkuhiljaa saada muutosta ja alettava itse määräämään pelin kulkua.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Innala - Lucce - Krivosik

Kyseiset kaverit haluaisin nähdä yhdessä. Nyt tuntuu olevan yksi tulosketju tai ketju joka on vaarallinen ja se on tämä Kunykin vitja.

Vähän asennetta nyt 3. Erään, saatana.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hyvä arvaus ja pitänee hyvinkin paikkansa.
Noin yleisemmin ei tämän kauden pelit ole kokonaisuutena kovin hyvin menneet, sen kertoo jo kerättyjen pisteiden määräkin. Mutta joukossa on kuitenkin todella hyviäkin pelejä joten olettaa sopii, että joukkue osaa suorittaa hyvällä tasolla halutessaan. Liian monessa pelissä ollaan kuitenkin oltu altavastaajina ja vastustaja on määrännyt pelin kulun. Oli kyse sitten otteluun valmistautumisesta tai mistä hyvänsä niin tähän pitäisi nyt pikkuhiljaa saada muutosta ja alettava itse määräämään pelin kulkua.
Ääh mä otan ton tykkäyksen pois, pahoittelut, halusin ennemmin sanoa sen omin sanoin miten olen kanssasi samaa mieltä. Olen siis samaa mieltä kanssasi, paljon on ollut hyvääkin, mutta jotenkin ei ole lähtenyt ihan kaikilla ja kollektiivilla se uusi projekti jotenkin käyntiin. Osaa ne pelata, mutta jotenkin on se piipussa se touhu silti. Tässä tulee ehkä mieleen se, että se tilliliha ja ne jutut oli viime kautta, nyt tarvittaisiin se uusi homma, vaikka ne Kärppien työmiehen hatut ja hanskat tms. sielläkin hyvä koutsi keksi joka kaudelle uudet kujeet millä saada sen homman toimimaan, en tiedä kopista riittävästi, että onko sitä keksitty, vähän näyttää että ei oikein vielä ole.

Ja no mä laitan sen tykkäyksen takas, mä en tykkää näistä tykkäyksistä.
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pitäis varmaan pikku hiljaa alkaa tekemään noille erikoistilanne pelaamisille jotain. Luokatonta alivoimaa ja vielä huonompaa yvtä koko alkukausi.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Syöttöpeli ei toimi:
- liian hidasta
- syötöt tulee jalkoihin tai taakse
- heitetään ripulisyöttöjä

Terävyys puuttuu tosiaan. Ei ole nälkää?
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Katso Vain Elämää, sitä katsoessa voi hyvällä omalla tunnolla vähän nyyhkiäkin, menee ohjelman piikkiin että menee tunteisiin kun samalla vilkuilet tulosseurantaa sivusilmällä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös