Takaa, käsien väliin, ei mitään epäselvää. Oikein oppikirja-esimerkki koukkaamisesta.
Oppikirjan mukaan näitä annetaan ja tätäkin pahemmat jää viheltämättä.
Takaa, käsien väliin, ei mitään epäselvää. Oikein oppikirja-esimerkki koukkaamisesta.
Minä en edelleenkään voi vaikuttaa siihen mitä tuolla vihelletään ja mitä ei, voin vain kertoa mitä sääntökirjassa lukee, sekä liiton tulkinnoista asioista. Huom. en Liigan vaan jääkiekkoliiton. Ihan turha tulla mulle itkemään ja parkumaan Kerhon paskaa pelaamista, tai tuomarien paskoja vihellyksiä ja purkamaan sitä vitutusta minuun, kiitos.Oppikirjan mukaan näitä annetaan ja tätäkin pahemmat jää viheltämättä.
No älä nyt noin pienestä innostu.Minä en edelleenkään voi vaikuttaa siihen mitä tuolla vihelletään ja mitä ei, voin vain kertoa mitä sääntökirjassa lukee, sekä liiton tulkinnoista asioista. Huom. en Liigan vaan jääkiekkoliiton. Ihan turha tulla mulle itkemään ja parkumaan Kerhon paskaa pelaamista, tai tuomarien paskoja vihellyksiä ja purkamaan sitä vitutusta minuun, kiitos.
No jos huhut kesän terasseilta pitää paikkaansa, niin taitaa olla vähän muualla aiheutetut jumit kyseessä.Kerho on ollut tällä kaudella omaan silmään joka pelissä jalalla huonompi joukkue kuin vastustaja. Onko taas kesätreenit menneet perseelleen vai legendaarinen treenijumi päällä?
No voi perse, jos ovat sössineet asiat tuolla tavalla. Se näkyy kentällä ja selkeä ero viime kauteen.No jos huhut kesän terasseilta pitää paikkaansa, niin taitaa olla vähän muualla aiheutetut jumit kyseessä.
Mukavasti taas Mr. Negatiivinen vetää terassihuhut koko joukkueen tasolle, taattua paskaa ilman asiaa vuodesta toiseen.No jos huhut kesän terasseilta pitää paikkaansa, niin taitaa olla vähän muualla aiheutetut jumit kyseessä.
Olin jo sanomassa, mutta just sillon Tikka taklasi ja piti katsoa tilanne ensin, koitetaan uudestaan.No älä nyt noin pienestä innostu.
Ja paskaa kerhon pelaaminen on!
Ei paljoa enemmän voi vetää vituiksi ymmärrystä siitä mitä on kirjoitettu, mutta sen teit silti ja ryyditettynä tuollaisella ad hominemilla. Kiitos.Mukavasti taas Mr. Negatiivinen vetää terassihuhut koko joukkueen tasolle, taattua paskaa ilman asiaa vuodesta toiseen.
Itse olen katsellut noita Wisehockeyn tilastoja joka pelistä, ja kerhon pelaajat on järjestään olleet hitaampia kuin vastustaja n. 1,5 -2 km/h. Lyhyt treenikesä yhdessä takana, joten uskon kyllä että siellä on edelleen hiukan kovemmat treenit vielä menossa.
Heitän arvauksen, joku kai tästäkin suuttuu, mutta suuttukoot. Ipa ihan sekaisin, koutsi potkittu, ekan erän alkuun isät vs pojat meno kentällä ja Ipa unohtaa miehiä maalien eteen ihan yksin ja monta maalipaikkaa, sitten vielä maali ja siellä on rotsista kaikki napit lentäneet pitkin Pälkäneen metsiä. Vähäkin pelaaminen loppui ihan seinään, koska alussa peli oli täysin Kerhon hallussa, iski mukavuus puseroon. Sitten kun suututettiin vihollinen, niin ei enää oltukkaan valmiita siihen mitä alkoi tulla.Miksi?
Hyvä arvaus ja pitänee hyvinkin paikkansa.Heitän arvauksen, joku kai tästäkin suuttuu, mutta suuttukoot. Ipa ihan sekaisin, koutsi potkittu, ekan erän alkuun isät vs pojat meno kentällä ja Ipa unohtaa miehiä maalien eteen ihan yksin ja monta maalipaikkaa, sitten vielä maali ja siellä on rotsista kaikki napit lentäneet pitkin Pälkäneen metsiä. Vähäkin pelaaminen loppui ihan seinään, koska alussa peli oli täysin Kerhon hallussa, iski mukavuus puseroon. Sitten kun suututettiin vihollinen, niin ei enää oltukkaan valmiita siihen mitä alkoi tulla.
Ääh mä otan ton tykkäyksen pois, pahoittelut, halusin ennemmin sanoa sen omin sanoin miten olen kanssasi samaa mieltä. Olen siis samaa mieltä kanssasi, paljon on ollut hyvääkin, mutta jotenkin ei ole lähtenyt ihan kaikilla ja kollektiivilla se uusi projekti jotenkin käyntiin. Osaa ne pelata, mutta jotenkin on se piipussa se touhu silti. Tässä tulee ehkä mieleen se, että se tilliliha ja ne jutut oli viime kautta, nyt tarvittaisiin se uusi homma, vaikka ne Kärppien työmiehen hatut ja hanskat tms. sielläkin hyvä koutsi keksi joka kaudelle uudet kujeet millä saada sen homman toimimaan, en tiedä kopista riittävästi, että onko sitä keksitty, vähän näyttää että ei oikein vielä ole.Hyvä arvaus ja pitänee hyvinkin paikkansa.
Noin yleisemmin ei tämän kauden pelit ole kokonaisuutena kovin hyvin menneet, sen kertoo jo kerättyjen pisteiden määräkin. Mutta joukossa on kuitenkin todella hyviäkin pelejä joten olettaa sopii, että joukkue osaa suorittaa hyvällä tasolla halutessaan. Liian monessa pelissä ollaan kuitenkin oltu altavastaajina ja vastustaja on määrännyt pelin kulun. Oli kyse sitten otteluun valmistautumisesta tai mistä hyvänsä niin tähän pitäisi nyt pikkuhiljaa saada muutosta ja alettava itse määräämään pelin kulkua.
Hienoa oli taas yv, ei saatana laukaustakaanPitäis varmaan pikku hiljaa alkaa tekemään noille erikoistilanne pelaamisille jotain. Luokatonta alivoimaa ja vielä huonompaa yvtä koko alkukausi.
Tekisi mieli tykätä, muttei voi kun vituttaa katsoa tuota paskaa.Hienoa oli taas yv, ei saatana laukaustakaan