Purkan Jauhaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Kuinkahan monesti se halvempi ja taitamattomampi joukkue on voittanut sen kun koohotetaan päästä päähän?
Ekan erän Kerho malttoi palautella alaspäin ja pysyä kiekossa.
Kuinkahan monesti se halvempi ja taitamattomampi joukkue on voittanut sen kun koohotetaan päästä päähän?
No Pendo voi vähän kehua pelin jälkeen intensiteettiä ja vaatimustasoa. Sitä todellakin on ollut, se onko se tolle nipulle voittavaa peliä lienee täysin toinen asia.Ekan erän Kerho malttoi palautella alaspäin ja pysyä kiekossa.
Kyllä. Reilusti uraa jäljellä ja luistelukunto pelkkää timanttia. Tuosta vaan tilanteiden luku kohdilleen, niin kyllä se siitä.Lähes 30-vuotiaan pakin kohdalla, joka pelannut pitkälti yli 20-vuotiaaksi Mestiksessä ja career high pisteissä 11?
Aikamoinen investointi tulevaisuuteen.
Kyllä. Reilusti uraa jäljellä ja luistelukunto pelkkää timanttia. Tuosta vaan tilanteiden luku kohdilleen, niin kyllä se siitä.
Ylivoimalla oli tosiaan mahdollisuudet, mutta ei vaan toiminut.Vastus on tänään(kin) vain vähän liian vaffa. Olihan tuossa omat saumansa, mutta näin vaffoja vastaan pitää tehdä, kun paikka tulee ja se ylivoima olisi se mahdollisuus.
Niin se on tietysti mikä se odotusarvo on. Minulle Ikonen on se joka on 6/7 seiskapakki tällä ja ensi kaudella. Nyt saa peliaikaa, koska Nikkilä.Ei pelaajien pelisilmä ja pelinlukutaito kehity tuossa iässä. Ikonen on sitä mitä on ja koska valtti on puhtaasti luistelu voi ennustaa, että ura kääntyy laskusuuntaan aiemmin kuin myöhemmin.
Toivon toki, että miehen kehityskäyrä uhmaa todennäköisyyksiä ja miehestä kehittyy luotettava 2-way pakki.
Niin se on tietysti mikä se odotusarvo on. Minulle Ikonen on se joka on 6/7 seiskapakki tällä ja ensi kaudella. Nyt saa peliaikaa, koska Nikkilä.
Ylivoimalla oli tosiaan mahdollisuudet, mutta ei vaan toiminut.
Minä olen kyllä siinä eri mieltä, että oliko tänään hengetöntä vai ei. Minusta koko joukkue painoi tänään aivan sata lasissa. En muista millon viimeksi on ihan joka jätkä, jopa Kunyk luistellut niin kovaa kuin jaloistaan pääsee. Oli niin hengellistä tekemistä kuin olla ja voi. Siellä jätti kyllä joka jätkä kaiken koohotuksen jäälle mitä vaan kropasta irtosi. Ei voi mielestäni paljoa enempää asenteelta pyytää.Jostain sitä "perkelettä" tarvisi kaivaa, jos meinataan pelata vielä säälien jälkeen. Tänää oli jälleen Tikkaa lukuun ottamatta aika hengetöntä tekemistä.
Pitää muistaa, että häntä varten pistettiin Lucce lihoiksi. Tuntuu meinaan hyvältä.
Oliko toivonut vai oliko siirto ollut hänelle ok, kun sitä ehdotettiin?Pitää muistaa, että Lucce oli itse toivonut siirtoa. Toki oltaisiin voitu mies pitää, mutta mitä järkeä pitää pelaajaa vasten hänen tahtoaan?
Oliko toivonut vai oliko siirto ollut hänelle ok, kun sitä ehdotettiin?
Bordson oli ainakin eilen hyvä ja hakeutui paikoille. Tuuria ei tosiasn ole, kuten ei muullakaan joukkieella. Maalinteon tuska on ilmeinen.Bordsonin osalta uskon, että sieltä vielä saadaan vastinetta. Toistaiseksi on ollut jo vähän huonoa tuuriakin maalipaikoissa ja voisi olla pari maaliakin jo tilillä, jolloin olisi ihan siedettävät tilastot. Kamppailut ja aloitukset se suurin pettymys on toistaiseksi ollut. Pehmeä jätkä ja se gritti puuttuu täysin, vaikka siitä jotain pilkahdusta joskus näkee.
Ongelmat olisi ratkaistu, jos Monto olisi kykenevä pelaamaan hyvällä tasolla sentterinä. Toistaiseksi ei ole vakuuttanut pätkääkään tuossa roolissa ja siksi se laidassa vetääkin. Luistelu ja kamppailu ei riitä vielä. Toivottavasti kesällä tulisi potkuun terävyyttä ja sitten siinä on se 2/3 sentteri, valitettavasti.
Ahhahah... voi vittu. Toivottavasti ei ole maali. Toisaalta, olisi ihan oikein noille. Hereillä pitää olla aina.