Otteluseuranta (HPK)

  • 353 062
  • 4 328
Tila
Viestiketju on suljettu.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
35 kutia, 15 ohi, 5 blokkiin. Jotain deja-vuta ilmassa.

Ai on vai? Kaksi maalia tehty maalinedestä, mutta edelleen suurin osa pyöritään ulkopuolella. Kyllä tuolta saa kokeilla vetää, mutta kannattaisi maksaa mielummin hintaa ja mennä sinne maalin eteen. Mutta ainahan nämä samat ongelmat on.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse olen YlePuheen kiekkokierroksen varassa - joten kertokaapa te näkijät, että miltä Antti Karjalaisen otteet vaikuttaa?
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ai on vai? Kaksi maalia tehty maalinedestä, mutta edelleen suurin osa pyöritään ulkopuolella. Kyllä tuolta saa kokeilla vetää, mutta kannattaisi maksaa mielummin hintaa ja mennä sinne maalin eteen. Mutta ainahan nämä samat ongelmat on.

Ei se pelkkä maalin eteenkään ihan riitä, jos hyviltä sektoreilta paukutetaan pleksejä. Varsinkin Puustinen tänään. Pitäisi saada niitä ohjureita/ripareitakin, joita siltä sota-alueelta saa joku lapioida sisään. Ja niitähän ei tule, jos ladataan kiekot järjestelmällisesti pleksin kautta omaan päähän.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Itse olen YlePuheen kiekkokierroksen varassa - joten kertokaapa te näkijät, että miltä Antti Karjalaisen otteet vaikuttaa?

Mun mielestäni Karjalainen pelaa selvästi rauhallisemmin, kun viime kaudella. Liekö saanut sopivasti itsevarmuutta lisää?
 

Ralph

Jäsen
Jere Innala ja Markus Nenonen tarvitsisivat onnistumisia ennen kuin apina selässä kasvaa gorillaksi.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Yksi sun toinen kutsui ennen kautta Kerhon maalivahtitilannetta kysymysmerkiksi - silläpä nyt mielenkiintoista nähdä, kuka oikeasti ykkösmolarin paikan lunastaa...
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse olen YlePuheen kiekkokierroksen varassa - joten kertokaapa te näkijät, että miltä Antti Karjalaisen otteet vaikuttaa?
Omiin silmiini näyttää siltä, että kiekko välillä hiukan hukkuu Karjalaiselta näkökentästä ja poikittaisliikkeessä olisi nopeuttamisen varaa. Toisaalta on muuten pelannut hyvin. Yhtään ei ole mennyt. Onko SaiPan huonoutta vai K:n hyvyyttä, ihan selvää se ei ole.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Ei ole Nessua näkynyt ensimmäisen vaihdon jälkee. Tietoa kellään?
Tiputti mailansa laitatilanteessa ja lähti koppiin. Toivottavasti ei mitään vakavaa
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Käsittämätöntä sekoilua ja hölläämistä.
 

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Jäähonka + espoolaiset, HIFK
Jos olis viime kausi, olisi jo päivän selvää miten tää peli jatkuu tuon 3-2 kavennuksen jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
VAMOS!
 
Suosikkijoukkue
HPK
Lahtela on näköjään aika hyvä aloittaja. 15 aloitusta 73% teholla. Muutenkin aloitusympyrässä näytti kulkevan tänään.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olihan tuo aika heikko esitys SaiPaa vastaan. Jotenkin vaan nämä pelit toistavat aina samaa kaavaa. Ensin hallitaan mielin määrin ja maaleja pitäisi olla tehtynä vähintään tuplasti. Toiseen erään peli tasoittuu ja kolmannessa kaveri tulee jo maalin päähän ja usein vielä ainakin tasoihin jota ei nyt onneksi tapahtunut.

Olihan eka erä aika totaalista hallintaa. Lisäksi oli useampi hieno kuvio jossa pelattiin täysin avopaikka. Sitten taas tuo oman alueen peli ja varsinkin maalinedusta on heikompaa suorittamista. Maalin edessä pitäisi ne vastustajat saada kiinni js syötöpaikat katkaistua.

No, voitto oli tärkeintä tästä pelistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös