Otteluseuranta (HPK)

  • 352 704
  • 4 328
Tila
Viestiketju on suljettu.

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Miten mä olin sellaisessa käsityksessä että tuon Bordsonin piti olla jotenkin vikkelä jaloistaan? Veikö viime kauden loukkanatuminen sen koko jalkanopeuden vai onko mulle valehdeltu?

Ensimmäisen erän perusteella ei mikään sateentekijä, mutta varmasti ajaa rosterissa paikkansa. Toisaalta tuskin voi paljon enempää odottaakaan perjantain paniikkiostokselta!
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ihan hyvä erä takana. Paikkoja alkoi tulla mitä pidemmälle erä eteni. Hyvin rakennettiin hyökkäyksiä ja maalintekoon nyt vaan tehokkuutta.

Bordsonista jäi hyvä kuva, hakeuti paikoille ja pyrki itsekin ampuumaan.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Älkää nyt heti Robia tyrmätkö jos ei maalia tehnyt ekassa erässä. Enemmän häntä tässä erässä nähnyt kuin monia muita kerholaisia pitkään aikaan.
Tepsi pelas ihan hyvin mutta kerho puolustaa hyvin ja tärkeä av maali.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tää Rod.. Rob.. Roardson.. Borsson... vittu se #64 ainakin toi vähän sellaista amuriikkalaista pelimiehen mallia tonne YV:lle, kun on paikka niin lauotaan eikä vaan hinkata. No eiköhän tää tajua paikkansa parin pelin jälkeen ja vastuunvälttely ja siirtely tulee mukaan kuvioihin kuten Liigassa kuuluu.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Miten mä olin sellaisessa käsityksessä että tuon Bordsonin piti olla jotenkin vikkelä jaloistaan? Veikö viime kauden loukkanatuminen sen koko jalkanopeuden vai onko mulle valehdeltu?

Ensimmäisen erän perusteella ei mikään sateentekijä, mutta varmasti ajaa rosterissa paikkansa. Toisaalta tuskin voi paljon enempää odottaakaan perjantain paniikkiostokselta!

Pelas safetya niin kerennyt paljon polkemaan, mutta erän lopulla hiukan kelaili niin kyllä siellä vauhtia on. Vaikkei Body Rollsson nyt maalia tehnytkään, niin kuitenki jostain kumman syystä sai paikkoja. Ja tosiaan heti kun ylivoimalla oli niin pyrki tekeen jotain ja liikkumaan ettei vain pyöritelty nännejä sormenpäillä. Rory Dodsonin jälkeen ylivoima ei sitten muuta saanutkaan aikaiseksi.
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Miten mä olin sellaisessa käsityksessä että tuon Bordsonin piti olla jotenkin vikkelä jaloistaan? Veikö viime kauden loukkanatuminen sen koko jalkanopeuden vai onko mulle valehdeltu?

Ensimmäisen erän perusteella ei mikään sateentekijä, mutta varmasti ajaa rosterissa paikkansa. Toisaalta tuskin voi paljon enempää odottaakaan perjantain paniikkiostokselta!
Pettämys kun ei sitten saanut maalia??? Eikös pitänyt olla pelin tekijä, mutta aika hanakkassti laukoo.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Ehdin viimeiseen erään Telian ääreen. Mukava nähdä, miten Brorsson pelaa. Vähän kahtalaista infoa näin palstan perusteella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös