Otteluseuranta (HIFK)

  • 529 892
  • 6 581
Tila
Viestiketju on suljettu.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutenkin jotenkin korni tilanne tuo, että HIFK-kasvatille tuollainen huomio juuri IFK-pelissä. Varsinkin kun ottaa huomioon miten ura IFK:ssa meni ja vielä semeissä suurin ero aikanaan, että Kärpät jatkoon meni.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Kai tämänkin olisi voinut laittaa hymyilyttää ketjuun, mut hei. Niken tribuutti, vastassa IFK.
Joo voitti Kärpissä, IFK ryssi Niken lopettamisen.
Mut kuitenkin, olisiko voinut tehdä vaikka jossain toisessa matsissa?
Vai ihan pelkkää vittuilua meille?
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Jaahas, olen pihalla kuin lumiukko.
Jatkossa paremmin.
Eli tuli väärän ketjun viesti tänne. Ja sitten söhlösin kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun katsoo tätä Niken tribuuttia, osaa entistä enemmän arvostaa miten HIFK hoitaa vastaavat tapahtumat.
Sama kävi mielessä. Juuri niin juntti ja kotikutoinen tapahtuma mitä Kärpät seurana. No - jokainen tyylillään ja tässä tapauksessa nimenomaan tyylittömyydellään.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin ihan varma, että ollaan kahden ketjun maalien varassa 100% sesti, mutta kiva olla väärässä.

Vastaan otetaan melkein joka vaihdossa, mutta nyt sen sentään ymmärtää, kun tekee kokoonpanovertailua ketjuittain.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Winberg pitää laskea top 6 pakiksi ensi kaudeksi. Vaikea nytkään enää tiputtaa rosterista.
Mulla ei ole mitään hajua ensi kauden sopimustilanteesta mutta näin lonkalta näkisin erittäin hyväksi pakistoksi seuraavat (ei missään tietyssä järjestyksessä):

Järvinen - Winberg
Teräväinen - Motin
Varakas - Kousa
Ahonen
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
On toi meidän pelaaminen kyllä omalla alueella ihan luokatonta.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Toivottavasti Dehner on parempi ku Laakso.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös