Otteluseuranta (HIFK)

  • 528 440
  • 6 581
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
No niin, nyt oli Terryn vuoro!

Pikkarainen, oletko sokea vai saavatko nämä nuoret lisää peliaikaa?

Pikkarainen on valmentaja, joka tykkää ns. "valmiista pelaajista" eikä ole kaikista muutoshakuisin valmentaja. Hyvä, että nämä nuoret kusevat nyt hänen kintuilleen ja näyttävät, että näytönpaikkoja voisi antaa nuorille jannuille enemmänkin kuin vain pakon edessä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Herran jestas sentään! Ja Heljangollekin vihdoin piste.

Andille tehnyt tosi hyvää pelata Mestistä.
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kyllähän nuo alisuorittajat Laakso ja J. Keränen pitäisi pistää poppareille ja nuoret tilalle. Sen lisäksi muillekin popparipaikkoja jos peli ei kulje ja nuoria tilalle. Winberg, Teräväinen, And, Engberg nyt ainakin jotka uskaltaa heittää heittämällä peleihin.

Ja Heljanko myös
 

F#21

Jäsen
No saattaa mennä hylkyyn sillä And juuri liukuu maalivahdin alueelle. Ei taida itse osua maalivahtiin mutta työntääkö hän HPKn puolustajan veskaria päin?
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No saattaa mennä hylkyyn sillä And juuri liukuu maalivahdin alueelle. Ei taida itse osua maalivahtiin mutta työntääkö hän HPKn puolustajan veskaria päin?

Mun mielestä toisin päin, Friman työntää Andin alueelle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
And on ollut yksi aktiivisimmista maskipelaajista. Aika hyvin kentän about pienimmältä mieheltä.
 

Ardbeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Kontaktia saa hieman olla uuden linjauksen mukaan.

Oikeassa olet, mutta mielestäni heppoisemmilla perusteilla on maaleja hylätty. Andin kontakti oli kuitenkin selkeä ja tulkintakysymys kumman aiheuttama se oli, Frimanin vai Andin. Itse tulkitsin että And itse aiheutti, mutta näköjään videokerho oli eri mieltä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös