Otteluseuranta (HIFK)

  • 530 405
  • 6 581
Tila
Viestiketju on suljettu.

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh tämä typerä sääntö iskee nyt KooKoota vastaan.

Mun mielestä tuo on hyvä sääntö. Estää veskan kikkailun sulkea kiekkoa ja pelata sitä uudestaan ja sulkea. Ja sitten vähentää myös turhia veskan huitomisia. Mutta huvittavaa, että nyt toista kertaa tällä kaudella maalivahti ihmettelee saamaansa tuomioita. Voisi kuvitella, että noita sääntöjä kävisivät läpi, kun oli jo viime vuonne kuitenkin kirjattu jo.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Lyytinen taas kerran sankaroi siniviivalla.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
On kyllä kova tuska. Näkyy kentällä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Meillä ei ole ylivoimalla kavereita joilla olisi hyvä laukaus, Dykin laukaus on pettymys ollut oletin sillä olevan hyvä kuti.

Paajanen on ollut myös karsea pettymys. Mitään sateentekijää en miehestä todellakaan odottanut, mutta tuohan häviää kaikki kaksinkamppailut joka puolella kenttää, on yllättävän hidas ja huono aloituksissa.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Alkaa vähitellen mennä hermot. Tasaista ja tehotonta nyhjäämistä VITTU Kouvolan Kiekkoa vastaan! Onneksi vastustaja on antanut pari miljoonaa tasoitusta budjetissa, muutenhan tässä tulisi dunkkuun kunnolla.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Pakeiltakin aiva surkea erä. Kousakin antoi pari namua suoraan vastustajalle. Lundelin ketju ainoa joka sai jotain aikaiseksi.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pitäisikö kokeilla antaa kaverin myllätä ja isketään itse vastaan? Luovutetaan suosiolla kiekkokontrolli vastustajalle kun ei me itse sillä kuitenkaan osata mitään tehdä. Jalkapallon puolella vuosien varrella on monikin huippujoukkue perustanut pelinsä nimenomaan vastahyökkäyksiin eikä mihinkään pallokontrolliin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mitä Pikkarainen on oikee tehny tolle Iikalle kun tuo on nykysin aivan varjo vanhasta itsestään?
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Pitäisikö kokeilla antaa kaverin myllätä ja isketään itse vastaan? Luovutetaan suosiolla kiekkokontrolli vastustajalle kun ei me itse sillä kuitenkaan osata mitään tehdä. Jalkapallon puolella vuosien varrella on monikin huippujoukkue perustanut pelinsä nimenomaan vastahyökkäyksiin eikä mihinkään pallokontrolliin.

Tätä ehdotin jo pari viikkoa sitten, mutta Pikkarainen ei kuunnellut mua.

Tuossa hyökkäysalueen kiekkokontrollissa on se ongelma, että haetaan syöttöjä vapaisiin paikkoihin. Ts., pyöritään ulkona, koska pitää olla vastaanottamassa syöttöä. Kyllä tää jotain muutosta tarvitsee. Kohta ollaan piste per peli -keskiarvossa, mikä ei noin joukkueena ole kovin mairittelevaa.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Olipahan naurettava hylky.
Mutta muuten oli kyllä pelottavan tutun näköstä peliä. Hyöritään ja pyöritään kulmissa ilman että saadaan oikeen mitään aikaan. Onse vittu ku samat ongelmat oli paidassa kilpi tai naurava narri
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Lundell vetää tosi hyvin, raapii aloituksiakin. Menee vaan kaveri hukkaan kun muut on mitä on.
Kaikki vedotkin tulleet aika sivusta, ja todennäköisesti tulee koko illan. Voitetaan ne varmaan 52-12. Ja lopputulos 0,1-3,4. Siis IFK ensin mainittu.
Eikä tossa nyt mikään tappomeininki oo noissa kiekosta taisteluissa. Pois lukien se hylätty maali. Ja miten vittu voi kiekko pomppia koko ajan noissa syötöissä?
Ja tämän avautumisen jälkeen IFK painaa toiseen erään kolme maalia. Näin toivon.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Lundell vetää tosi hyvin, raapii aloituksiakin. Menee vaan kaveri hukkaan kun muut on mitä on.
Mulle välittyi eilen Pelicansia vastaan Lundellin pojasta sellainen kuva, että vääntää ja taistelee tosi hyvin mutta kovin usein menee yksinyrittämiseksi ja väkinäiseksi puskemiseksi, kun ei löydy luottoa ketjukavereihin. Mahdanko olla hajuilla? Potentiaalihan kaverissa on aivan valtavasti.
 

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Mä en kyllä ymmärrä näitä videotarkistuksia, mitään linjaa noissa ei ole. Kiekko oli koko ajan pelattavissa ja niin pitkään sitä saa pelata kunnes pilli soi.

Aika iso apina alkaa olemaan selässä tuo maalin tekemisen suhteen
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mulle välittyi eilen sellainen kuva Lundellin pojasta, että vääntää ja taistelee tosi hyvin mutta kovin usein menee yksinyrittämiseksi ja väkinäiseksikin puskemiseksi, kun ei löydy luottoa ketjukavereihin. Mahdanko olla hajuilla? Potentiaalihan kaverissa on aivan valtavasti.

En usko että luotosta ketjukavereihin on kyse. Panin samaa merkille jo viimekaudella, että parin maalin jälkeen ei tahdo lainailla kiekkoa ollenkaan. Nuoren pojan innokkuutta, halu ratkoa on iso, pitäs kuitenkin muistaa et tää on joukkuelaji.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaahas, jälleen 1. erässä vastustajan maalivahdilla 10+ torjuntaa ja nolla päästettyä maalia. Seuraavaksi sellainen 1-2 torjunnan ja 2-3 päästetyn maalin erä taasen IFK:lle ja Tuohimaalle niin ollaankin hyvin suunnitelmassa.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Tässä nyt hajoilee hyvä pelin rakenne. Ihan helvetisti kiekonmenetyksiä ja ratkaisut on yksinkertaisesti laiskoja. Oikeastaan tuo hylätty maali oli malliesimerkki miten sitä pitäisi pelata. Taisi olla ensimmäinen kerta tänään kun IFK:n pelaaja ehti reboundiin?
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle välittyi eilen Pelicansia vastaan Lundellin pojasta sellainen kuva, että vääntää ja taistelee tosi hyvin mutta kovin usein menee yksinyrittämiseksi ja väkinäiseksi puskemiseksi, kun ei löydy luottoa ketjukavereihin. Mahdanko olla hajuilla? Potentiaalihan kaverissa on aivan valtavasti.

Olet täysin oikeassa. Oletan, että halu näyttää (skouteille) ja auttaa joukkuetta on niin kova, että tekee turhan usein sen parhaan ratkaisun sijaan yhden henkilökohtaisen suorituksen(harhautuksen/kuljetuksen) liikaa.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle välittyi eilen Pelicansia vastaan Lundellin pojasta sellainen kuva, että vääntää ja taistelee tosi hyvin mutta kovin usein menee yksinyrittämiseksi ja väkinäiseksi puskemiseksi, kun ei löydy luottoa ketjukavereihin. Mahdanko olla hajuilla? Potentiaalihan kaverissa on aivan valtavasti.

Ja tässä yksi syy siihen, miksi Lundell ja pikku-Iikka ei soisi olevan samassa ketjussa. Molemmat rakastaa kiekkoa, välillä vähän liikaakin, ja samassa ketjussa ei hyvä..
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Saarisen läpiajo kertoo kaiken tämän hetken tilasta. Noinkin taitava kaveri päätyy täysin aneemiseen yritykseen ja laukaus keskelle logoa.

E: Motinin joka pelistä saisi tehtyä kymmenen minuutin koosteen kaverin koomailuista. Miten se pelin avaaminen voi olla noin vaikeaa? Kiekkoa kaveri ei osaa käsitellä yhtään.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laakso on ollut hyvä. Paras pakki tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös