Mitä helvettiä Järvinen touhuu tossa maalissa?!
Se piti pientä huilitaukoa...
Mitä helvettiä Järvinen touhuu tossa maalissa?!
Levonen tekee viimeisiä palveluksia meille. Kiitos ja näkemiin.
Ja vielä kun tämä ihan suoraan lahjoitetaan vastustajalle tyhmillä jäähyillä ja kun peli oli täysin omassa hallussa. KooKoo oli täysin IFK:n takataskussa tuohon asti.Reilu kolme minuuttia ja peli tasan. Tää on mun IFK
"Katsoimme keittiömestarin kanssa, että saatte ottaa nyt pari lasia vettä väliin."Ei tää ollut yhtään sitä mitä tilasin, @Pekka Kaukalo.
Maalin jälkeen on ihan turha lähteä läpsimään vastustajaa. Kyllä Varakas teki tämän ihan itse.
Huonosti on kyllä asiat kun jopa Tappara tuntuu paremmalta vaihtoehdolta...
Lienee siis paikallaan muistutella mistä puhuttiin: "Kumpi on valmiimpi miesten peleihin WB vai T". Olin sitä mieltä, että T:llä enemmän annettavaa YV:llä, Winberg valmiimpi muuten. T tarttee vielä lihaa ja ilkeyttä. Muuten on kyllä suoriutunut hyvin.
On kyllä surullinen tuomari meidän kannalta.
Maalin jälkeen on ihan turha lähteä läpsimään vastustajaa. Kyllä Varakas teki tämän ihan itse.
Piti tämäkin jinxataEdarirotsit jätetty Nordikselle ja tänään päätetty pelata. Hienoa jätkät!
Rehellisesti olen sitä mieltä, että väärästä haastosta pitäisi saada 2 min jäähy. Nyt Pike haastoi vain siitä syystä, että saatiin pidempi aikalisä.
Tuo Varakkaan jäähy on ihan huumoritasoa, no kiitos haaston saivat Levonen ja kumppanit katsella tuota huumorivihellystään läppäriltä moneen kertaan uudestaan ja uudestaan.
Montako peliä näiltä kundeilta näit viime kaudella liigassa? Kuinka monta muuten? Miten viime kauden pelit vaikuttavat tämän kauden liigapeleihin? Kelpaako sulle nyt yhtäkkiä pelkät tilastot. Tähän semmonen repeilevä hymiö.No en kyllä edelleenkään ole samaa mieltä tästä. Teräväinen oli jo viime kaudella valmiimpi "miesten peleihin".