Otteluseuranta (HIFK)

  • 529 170
  • 6 581
Tila
Viestiketju on suljettu.

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Vittu tämä oli niiiiiiiiiin ansaittu!
About näillä sanoilla olin tulossa kirjoittamaan tämän auki. Jostain perverssistä syystä olisin ollut nollaankin pisteeseen tyytyväinen. Ihan täysin ylivoimainen ollut pelillisesti IFK tänään.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Olipas perkeleen hyvä sittenkin että telkkari oli päällä!
Tyttärellä oli kaukosäädin, käskin olemaan valmiina laittamaan ainakin äänet pois sitten kun kiekko menee tyhjään rysään, ettei tartte kuunnella sitä kuuluttajasonnia tai kamalaa maalilaulua.

Kauden ihanin maali!
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lundell kävi vaihtamassa mailan. Iskee muuten uudella mailalla voittomaalin. Tais -98 muuan O. Jokinenkin vaihtaa jatkoajalle uuden mailan ja loppu on historiaa.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miltä matsi näyttänyt? Pääsin itse vasta nyt loppuminuuteille lähetyksen ääreen.

Viimeiset 40min kentällä ei oo ollut kuin yks jengi ja se on ollut IFK.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Torjunnat 10-1, Helsingissä jotain 40-6.

Nyt ei saa leijua jatkoilla tai Kuusela rankoo.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Lyytinen 3vs3 pelissä, pakko olla kieroa huumoria.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eka erä oltiin kusessa, toka ja kolmas aivan meidän eriä mutta tulosta ei tuntunut tulevan kunnes Mr. Captain saapui

Alkuhan oli hyvä, Tappara sai otteen kun IFK rupesi jäähyilemään. Täysin IFK:n peli ollut ja olisi ansaittu kolme pistettä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Surkea jatkoaika.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Perkele, mä leijun jo tosta tasoituksesta!!!!!!
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä tukeeko tilastot mutta ainakin semmoinen mielikuva on että ollaan oltu paskoja rankkareissa. Nyt voitaisin muuttaa suuntaa, yksilötaitoa tuolta meinaan löytyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös