Tyrväinen tai ihan kuka vaan voisi ottaa ottelun lopuksi kunnon matsin Jokisen kanssa.
Nordiksen voittoprosentti mun ollessa paikalla: 0. Aavistuksen vituttaa vittu.
Siitä vaan K..Tyrväinen voi katsomoon mennä hakee Jussia jos sille tuntuu.Tyrväinen tai ihan kuka vaan voisi ottaa ottelun lopuksi kunnon matsin Jokisen kanssa.
Sentään jotain positiivista.Jokinen taklattiin saikulle jo avauserässä, valoja päälle nyt.
Ensi kerralla voin antaa sulle 20e taskuun ja seuraat pelin vaikka Elmossa. Näin kaikki voittaaNordiksen voittoprosentti mun ollessa paikalla: 0. Aavistuksen vituttaa vittu.
DiiliEnsi kerralla voin antaa sulle 20e taskuun ja seuraat pelin vaikka Elmossa. Näin kaikki voittaa
Kokonaisuudessaan nämä pelit kärkijengejä vastaan tällä kaudella eivät kuitenkaan ole se ongelma. Kärppiä kuitenkin niistetty voitoin 4-2. Pisteitä menetetty paljon alakastin jengeille.
Jokinen taklattiin saikulle jo avauserässä, valoja päälle nyt.
Tähän sen verran, että nyt mentiin maalille ja toimitettiin myös kiekkoa sinne. Ei voida myöskään sanoa IFK:n hallinneen ottelua edes näennäisesti. Se corsi-kusetus oli sitä, kun pörrättiin koko matsi hyökkäysalueella kulmissa ja vedot lähtivät ilman maskia tai poikittaissyöttöjä. Tehotonta oli tänäänkin, mutta silti aivan erilaista peliä.Voivoi. Kolmas kerta paikan päällä tällä kaudella ja kolmannen kerran turpaan. Taidan pysyä jatkossa ihan varmuuden vuoksi kotona. Kousa on ollu tänään kyllä sysipaska. Tää on varmaan sitä corsi-paskaa, mutta numerot mairittelee Kärppiä. Palattiin tänään siihen kuuluisaan tehottomuuteen. Kevättä ja tosipelejä odotellessa.
Sytyttelen paraikaa valoja päälle. Eipä muuten, mutta taklattiinhan puhtaasti?Jokinen taklattiin saikulle jo avauserässä, valoja päälle nyt.
Samassa veneessä ollaan, bro. Ehkä mä teen tolle jengille palveluksen ja jätän loput himapelit katsomatta, kun näköjään tällainen kirous on osunut kohdalle.Nordiksen voittoprosentti mun ollessa paikalla: 0. Aavistuksen vituttaa vittu.
Täytyy perustaa jonkunlainen ryhmä meille huonoa onnea tuoville luusereille ja marttyyreille (meidän vika tää kotipelaaminen on)Samassa veneessä ollaan, bro. Ehkä mä teen tolle jengille palveluksen ja jätän loput himapelit katsomatta, kun näköjään tällainen kirous on osunut kohdalle.
Täytyy perustaa jonkunlainen ryhmä meille huonoa onnea tuoville luusereille ja marttyyreille (meidän vika tää kotipelaaminen on)
Missä voi ilmoittautua? Kyllä tää syö, kun niin harvoin pääsee hallille ja aina saa lähteä vitutus niskassa pitkälle kotimatkalle.Täytyy perustaa jonkunlainen ryhmä meille huonoa onnea tuoville luusereille ja marttyyreille (meidän vika tää kotipelaaminen on)
Laitan The Tiedotteen kun kutsunnat alkaa.Missä voi ilmoittautua? Kyllä tää syö, kun niin harvoin pääsee hallille ja aina saa lähteä vitutus niskassa pitkälle kotimatkalle.