Jacke Nyström
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Musan Salama, Ulvilan Pesä-veikot, Arsenal
Pekka Kaukalo, Pikkarainen sai nyt voitosta lisäaikaa.
2 pinnaa maistuu. Rehellisyyden nimissä ei oltaisi ansaittu pistettäkään. Aikamoista selviytymistä koko ottelu.
2 pinnaa maistuu. Rehellisyyden nimissä ei oltaisi ansaittu pistettäkään. Aikamoista selviytymistä koko ottelu.
Siis ihan koko ottelu oli mielestäsi selviytymistä? Ihan oikeasti?2 pinnaa maistuu. Rehellisyyden nimissä ei oltaisi ansaittu pistettäkään. Aikamoista selviytymistä koko ottelu.
Siis ihan koko ottelu oli mielestäsi selviytymistä? Ihan oikeasti?
Olen seurannut tätä vuodesta 56. Kertaakaan en ole ollut tollanen negailija, vaikka välillä kontattiin suomensarjaa myöten. Eikö hävetä?Olen seurannut tätä vuodesta 74. Ottakaa talteen. Emme voita mitään tällä kaudella.
Ei helvetti miten tollaisella surffailulla voi jatkoajalla vielä voittaa? Noh, kiva meille.
Ai? Mun mielestä ajettiin hyvin sisään, jos ei maalipaikkaa auennu, niin tultiin pois, eikä jääty kulmiin painimaan - alueelta ulos ja uusi vauhti. Pari kertaa piti koittaa, mutta sitten se paikka aukeni, ja se siitä. Mikä nyt meni väärin?
Ilves ei ollut hävinnytkään tällä kaudella ns. ansiotta. Tänään Ifk oli parempi etenkin 40-loppu. Toisessa Ilveksen olisi kyllä pitänyt tappaa peli.
Tuuripomppuja, mutta niiden taakse on Ilveksen turha mennä. Parempaa viimeistelyä vaan ja peli kestää 60min.
Ai? Mun mielestä ajettiin hyvin sisään, jos ei maalipaikkaa auennu, niin tultiin pois, eikä jääty kulmiin painimaan - alueelta ulos ja uusi vauhti. Pari kertaa piti koittaa, mutta sitten se paikka aukeni, ja se siitä. Mikä nyt meni väärin?
Kiva että onnistui, mutta oli niin flegun näköstä että jos Ilves olisi edes vähän yrittänyt niin olisivat tönäisseet kiekon irti ja läpiajoon.
Juuri näinhän se menee, että jos sillä läpiajajalla olis vielä ollu raketti hanurissa, niin olis tehny börsan enste Pietarissa ja sit Edmonttonissa, sillä samalla läpiajolla. Jos...
Joo tuuripisteet, mut otetaan vastaan toki.