Otteluseuranta Flyers-Canadiens, game 5

  • 7 932
  • 79

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Onnittelut Flyers faneille.

Kiitokset! Huhhuh...tällä hetkellä tuntuu kyllä niin makealta ettei paremmasta väliä varsinkaan tälläisen vuoristoratakauden jälkeen, mutta täytyy pikku hiljaa vain ruveta suuntaamaan katseita kohti finaaleja sillä mitään ei olla vielä voitettu. Paha olisi joo vastus, mutta tästä enemmän sitten viikon aikana.

Ainakaan juuri nyt ei pysty sen kummempia analysoimaan, mutta kuten Jaykin jo totesi...kauden teeman mukaisesti eli vaikeimman kauttahan se tämäkin piti hoitaa. Ensin kaverille hivenen halpa maali. Tämän jälkeen mukava johto, mutta kun matsin tappaminen ei kiinnostanut niin kuinka ollakaan Habs tuli vielä kerran, mutta ei onneksi sentään rinnalle asti.
 

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Saatiin se odotettu finaalipari. Vähän vaan pelottaa Leinon puolesta, tänään kellotti pienimmät minuuttinsa playereissa, 10 minuuttia. Tuntuu ettei näkynyt tänään juuri ollenkaan. Luultavasti jo penkillä seuraavassa pelissä. Syy luultavasti Lavin kultapojun Carterin paluussa.

Enpä usko että Leinoa kovin helpolla penkittää noitten näyttöjen jälkeen, ei tarvi kaverin joka pelissä olla ratkasijana, materiaalia kummiskin löytyy laajalta rintamalta pistää kiekkoa maaliin.

e. Ai niin onhan siellä Hossa(kirottu) joka tasottaa vähän tilannetta, kaverilla tunnetusti mennyt hyvin finaaleissa;)
 
Flyers sieltä siis vastaan astuu.

Tämä oli ensimmäinen peli mitä tätä sarjaa tuli katottua ja kova finaali on tulossa. Ennakko arvioissa Chicagoa pidetään vahvempana mutta Flyers mielestäni pelasi tänään paikoin juurikin semmoista lätkää millä Hawksin poikien puntin saa tutisemaan, fyysistä, ahdasta "chippi kiekkoa" ja tuo joukkue näköjään osaa rakentaa paikkoja nopeallakin kiekon liikuttamisella.

Pakiston harhasyötöt Hawks kuitenkin poimii ilomielin ja saas nähdä kuinka paljon Flyers pystyy rajoittamaan virheitään finaalissa verraten nyt siis vain tähän yhteen näkemääni peliin.

Enpä usko että Leinoa kovin helpolla penkittää noitten näyttöjen jälkeen, ei tarvi kaverin joka pelissä olla ratkasijana, materiaalia kummiskin löytyy laajalta rintamalta pistää kiekkoa maaliin.

Leino oli varsinkin ensimmäisessä kahdessa erässä mielestäni erittäin vaarallinen muutamissa kohdissa, muuten varsin näkymätön mutta eikös mies aina ole ollut tuommoinen että vaeltaa varjojen mailla sen 95% peliajastaan ja sitten se 5% on yhtä väläyttelyä?

Tämmöisen kuvan minä ainakin olen saanut tekstien perusteella ja muutaman harvan pelin perusteella mitä olen miestä nähnyt ?
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Syy luultavasti Lavin kultapojun Carterin paluussa.

Niin no jokainen tasaisen tappava yli 30 maalin mies saa ihan huoletta olla valmentajan "kultapoju". Ei haittaa ainakaan itseäni sitten pätkääkään. Kyllähän Leino pelasi tutusti kakkosessa ja jonkinverran ykkös-ylivoimassakin (toki tätä Carterin tulo on syönyt mikä ei ole pelkästään varaukseton plussa), joten kyllä sitä vastuuta tänäänkin riitti. Se nyt ei ole mikään yllätys että loppuhetkillä puolustettaessa johtoa kynsin ja hampain ilman puhdasta sentteriä pelaava ja osittain sittenkin omassa päässä hivenen heikompi ja haavoittuvaisempi kakkonen ei kellottanut ihan niin suuria minuutteja kuin olisi muuten tehnyt. Flyersilla on kuitenkin kaksi sanotaanko varsin hyvää puolustavaa kolmikkoa eli Richardsin ja Bettsin kentät, joita aivan oikein Lavi näillä hetkillä kuormitti. Lisäksi kolmonen ja varsinkin Giroux-Asham kaksikko on myös hyvä puolustamaan, joten...
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Leino oli varsinkin ensimmäisessä kahdessa erässä mielestäni erittäin vaarallinen muutamissa kohdissa, muuten varsin näkymätön mutta eikös mies aina ole ollut tuommoinen että vaeltaa varjojen mailla sen 95% peliajastaan ja sitten se 5% on yhtä väläyttelyä?

Tämmöisen kuvan minä ainakin olen saanut tekstien perusteella ja muutaman harvan pelin perusteella mitä olen miestä nähnyt ?

En nyt ihan näinkään sanoisi sillä kyllä Leino on pelannyt näissä poffeissa niin upeita 60 minuuttisia että oksat pois. Vaihdosta toiseen vaarallinen ja jopa dominointia (tiedän että on voimakas sana tähän kohtaan, mutta näin sitä on vain kuvailtava). Tänään ei ihan sitä nähty, muttei nyt mitenkään huonoakaan peliä Villeltä. Ei joka matsissa vain voi loistaa ja kuten sanottua Flyersilla on ihan kivasti leveyttä hyökkäyksessä, joten tähän ei ole välttämättä tarvettakaan kuten tämä yö näytti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös