Otteluseuranta Detroit-Pittsburgh GAME 1

• 9 083
  • 53

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
No voi sun.. Itku sentään mitä toi Osgood sekoili. Ei tollaisia sitten enää. 1-1. No kohta tulee Franzen ja tekee maalin Detroitille

Sieltähän se sitten tuli. On se vaan ihme sälli. Johan Franzén, game winning goal.

Täydellinen taitomaali, yritti maalivahdin kautta sisään ja jos ei olisi mennyt, niin maalin edessä haaskalla ollut Cleary olisi sen upottanut varmuudella. Näinhän muistaakseni jotain aiemmin tänä keväänä syntynyttä maalia jossain analysoitiin.

Ps. Detroitin onnekkaista Ruotsi-maaleista 2 kipaletta syntyi Pohjois-Amerikkalaisten pelaajien tekeminä.

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täydellinen taitomaali, yritti maalivahdin kautta sisään ja jos ei olisi mennyt, niin maalin edessä haaskalla ollut Cleary olisi sen upottanut varmuudella. Näinhän muistaakseni jotain aiemmin tänä keväänä syntynyttä maalia jossain analysoitiin.
En kyl lähtisi vertaamaan Toewsin? Ericssonin luistimen kautta laittamaan maaliin, joka oli seisova tilanne, joten siinä oli aikaa katsoa mihin laittaa. Mutta epäilemättä +EV liike Franzenilta heittää kiekko maalille, kun Fleury on pihalla ja Cleary mestoilla hämmentämässä.

Detroitin johtoasemassa peli muistutti ikävästi konferenssifinaaleita, toivottavasti jatkossa nähdään tiukempaa settiä.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
En kyl lähtisi vertaamaan Toewsin? Ericssonin luistimen kautta laittamaan maaliin, joka oli seisova tilanne, joten siinä oli aikaa katsoa mihin laittaa. Mutta epäilemättä +EV liike Franzenilta heittää kiekko maalille, kun Fleury on pihalla ja Cleary mestoilla hämmentämässä.
Minä luulen että vertaus oli Caps pelaajan jatkoajalla omiin ohjaamaan maaliin, jota ainakin joku palstan Pens-faneista vähätteli ei-niin-säkä-maaliksi perustellen sillä että Crosby olisi sen takatolpalta laittanut sisään kuitenkin mikäli Caps pakki ei olisi sitä sinne saanut.

Ei sillä etteikö Toews'kin olisi koittanut syöttää sille Ericssonin takana vapaana olevalle kaverille, mutta nyt pomppasi säkällä sisään.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Minä luulen että vertaus oli Caps pelaajan jatkoajalla omiin ohjaamaan maaliin, jota ainakin joku palstan Pens-faneista vähätteli ei-niin-säkä-maaliksi perustellen sillä että Crosby olisi sen takatolpalta laittanut sisään kuitenkin mikäli Caps pakki ei olisi sitä sinne saanut.

Erona tässä varmaan on se, että Toews ja Franzen vain roiskaisivat kiekon maalille yleisen sekamelskan nimissä, mutta Malkinilla oli selvästi syötön kohteena takatolpalle singahtanut Crosby. Tom Potin maila vain sattui väärään aikaan väärään väliin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy