Otteluseuranta (CHL)

  • 269 797
  • 5 217

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Onkohan meitin pojilla ens viikolla ihan kirjaimellinen mestaruuskrapula? Koskas seuraava matsi olikaan?
Äääääh antaa vetää kiisseliä niin pitkään kun huvittaa. Kiinnostaa kiviäkin ens viikon pelit
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Aivan uskomatonta. Rapperswil-Jona Lakers tullut kolmannessa erässä Ocelari Trineciä vastaan 5-2 -> 5-5
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
6-6 Trinec ilman maalivahtia! Aika mielipuolinen kolmas erä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vitkovice voittaa Red Bull Münchenin 4-3 15 kierroksen rankkarikisan jälkeen. Oli kyl viihdyttävät rankut.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Aivan uskomatonta. Rapperswil-Jona Lakers tullut kolmannessa erässä Ocelari Trineciä vastaan 5-2 -> 5-5
6-6 Trinec ilman maalivahtia! Aika mielipuolinen kolmas erä.
Vitkovice voittaa Red Bull Münchenin 4-3 15 kierroksen rankkarikisan jälkeen. Oli kyl viihdyttävät rankut.
CHL tarjosi kyllä taas parastaan tänä iltana. Vaikka itse olen pettynyt CHL:n kehitykseen yleisesti, niin itse tuote jäällä on enemmän kuin kunnossa. Hakkaa mielenkiinnon suhteen Liigan runkosarjan ihan kevyesti.
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Jaahas Olipahan taas peli tuo Stavanger Oilers-Växjö. Växjö johti peliä 2-6,mutta niin vain Oilers kampesi itsensä tasoihin ja hävisi rankkareilla 6-7. On nää melkoisia pelejä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ex-Tappara/HIFK Michael Garteig esitti äsken aika komean hanskatorjunnan ja näin ollen Ingolstadt johtaa edelleen Färjestadia 3-2. Kolmannen erän viimeiset seitsemän minuuttia lähti juuri käyntiin. Voisi kai pitää pienenä yllätyksenä jos tästä pelistä lähtee kolme pinnaa saksalaisille.
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Ilves laittoi tuulemaan heti alussa ja 0-3 tauluun. Ei näytä hirveesti haittaavan kotijoukkueen kannattajia kun laulu raikaa hienosti tilanteesta huolimatta.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
CHL tarjosi kyllä taas parastaan tänä iltana. Vaikka itse olen pettynyt CHL:n kehitykseen yleisesti, niin itse tuote jäällä on enemmän kuin kunnossa. Hakkaa mielenkiinnon suhteen Liigan runkosarjan ihan kevyesti.
Nimenomaan tällä olisi potentiaalia olla timanttinen tuote, joka olisi jokaisen seuran tähtäin. Nyt se on lähinnä naurettava pakosta pelattava turnaus, josta on palkkioina suurinpiirtein nallekarkkeja. Poisjääminenkään ei käy, koska kovat sanktiot.

Ei ole kansainvälisellä jääkiekolla kyllä minkäänlaista kunnianhimoa.
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Eihän täl Bolzano-Ilves pelillä oo mitään tekemistä lätkän kanssa kun Bolzanon kaverit käy kuumana kuin hellan koukut. Taululla 1-3 ja turpakäräjiä on joka puolella kenttää. Jäähybokseissakin on ruuhkaa. Molemmilla taitaa olla 4 pelaajaa niissä.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eihän täl Bolzano-Ilves pelillä oo mitään tekemistä lätkän kanssa kun Bolzanon kaverit käy kuumana kuin hellan koukut. Taululla 1-3 ja turpakäräjiä on joka puolella kenttää. Jäähybokseissakin on ruuhkaa. Molemmilla taitaa olla 4 pelaajaa niissä.
Ja tuomarointi käsittämätöntä paskaa. Friman lensi ulos, kun vain halasi vastustajaa, joka huitoi nyrkillä ilman hanskoja tätä. Ja sen jälkeen jäi täysin selvä kakkonen viheltämättä Bolzanolle. Noh, eipä tuollainen pubijengi nyt muuten pärjäisikään, elleivät tuomarit olisi täysin heidän puolellaan.
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
No mitäpä tästä Rouen-Pelicans pelistä voi sanoa? Eka erä ja tilanne on 2-5 Pelicansseille.

On toi Italian peli kyllä sellasta,että oikein naurattaa jopa toi tuomarointi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös