Tampereen kolmosjoukkue ei päässyt edes CHL-turneelle!Sekin vielä. Ja Bertrand. Ja Taunus. Voidaanko ilmoittaa kilpailuun Tappara 1 ja Tappara 2?
Tapolan Tapparasta et koskaan tiedä mitä saat...Semmoine toka erä. Ei tullut ees viittä maalia.
Kerkesin jo tottumaan tuohon.
Eikohan tuo saada karsittua pois kun Austin saadaan ajettua sisaan. Oli kylla hieno "no vittu, vedan sitten itse"-suoritusKoska viimeksi olette muuten nähneet 5-3 -ylivoimalla pakin heittävän Jutimaisesta lonkkalevosta 1,5 metriä sinisen alta kantalättyä takanurkkaan? Yleensä hierotaan onetimeria puolet ylivoimasta.
Taisi olla Platzer Morleyn paikalla aina alivoimien jälkeen, kun Morley oli ollut niiden aikana jäällä.Vetelevätkös muuten Morley ja Platzer vähän miten sattuu ketjujensa sentterinä? Kakkoserässä vähän väliä herrat ristissä ketjujen senttereinä. Vai johtuuko erikoistilanteista? Molemmat kuitenkin ykkösylivoimassa.
Eikohan tuo saada karsittua pois kun Austin saadaan ajettua sisaan. Oli kylla hieno "no vittu, vedan sitten itse"-suoritus
Kyllä nyt on jo niin paksua, että en usko. Ei voi olla noin ylivoimaisen laskelmoivaa.Itse luulen, että juuri tuota haettiin. Kahden pelaajan liikkuva perättäinen maski. Ennen aloitusta oliko (Morley?) näytti vielä lavan kärjellä mihin toinen maskimies parkkeeraa ahterinsa.
Koko kausi kerrallaAlkaako muuten olemaan jatkoaika.comin Tappara-fanien viestikiintiö täynnä yhdeltä päivältä? Yleensä ei ihan tällaista ilotulitusta ole nähty.
Alkaako muuten olemaan jatkoaika.comin Tappara-fanien viestikiintiö täynnä yhdeltä päivältä? Yleensä ei ihan tällaista ilotulitusta ole nähty.
Haastan sun mieliksiTapolan beige villitsee.
Ulos!Austinin ensimmäinen CHL-virhe, av-purku jäi vastustajalle?