Otteluseuranta (CHL)

  • 267 449
  • 5 217

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Alun perusteella Mannheim on kovempi kuin Lausanne vaikka toista luulin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mannheimilla väärä vaihto ja Lukon kolmas ylivoima jo.
 

axe

Jäsen
Voi vittu. Pitäis varmaan mainostaa, että nää pelit kuuluu Pitsiturnaukseen niin Raumallakin olis katsojia. Oikeesti vituttaa suomalaisten typerä nurkkakuntaisuus, että mieluummin kaudessa sata peliä Ässiä, Säppeä, Feraa ja Musan Salamaa vastaan kuin jotain hemmetin ulkomaalaisia.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllähän Lukko tossa lopulta niskan päällä oli, tietysti senkin takia kun pääsi ylivoimaa pelaamaan neljä minuuttia enemmän kuin Mannheim. Harmi vaan että ei tullut maalia.
 

IVXIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voi vittu. Pitäis varmaan mainostaa, että nää pelit kuuluu Pitsiturnaukseen niin Raumallakin olis katsojia. Oikeesti vituttaa suomalaisten typerä nurkkakuntaisuus, että mieluummin kaudessa sata peliä Ässiä, Säppeä, Feraa ja Musan Salamaa vastaan kuin jotain hemmetin ulkomaalaisia.
Pahoittelut - ja anteeksi. Kaikissa olosuhteissa olisin ollut nämä molemmat Rauman pelit ollut katsomassa, mutta nyt en uskaltanut! Olen jo aika varttunut aikuinen, mutta koko elinaikanani ei Äijänsuolla ole nostettu viiriä kattoon - 9.9. se tapahtuu ja minä olen paikalla, en todellakaan nyt vain uskaltanut ottaa sitä riskiä, että olisin karanteenissa. Ihan tyhmää ja varmasti kaikkien mielestä liioittelua, mutta näin se vain itsellä meni.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukolle yv, erikoinen vihellys. Molemmat väänsivät samalla tavalla, mutta tuomari Salonen päätti ottaa roolia suurieleisesti.

Nyt Lukon paikka iskeä
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja sitten reilut puoli minuuttia 5 vs. 3 ylivoimaa Lukolle. Kyllä nyt tarttis tehdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös