Zug iskee kolmannen kerran, nyt ei näytä hyvältä tasurin suhteen.
Plzen johtaa laukauksia Tanskassa luvuin 9-49. S365-stream antaa mahdollisuuden katsella matseja taaksepäin kun ne ovat menossa. Olen käyttänyt tätä välillä jos olen tullut myöhässä, tai huomaan että ottelussa on jotain mielenkiintoista tappelun tms muodossa. Nyt tekisi melkein mieli katsoa miltä se näyttää kun kotijoukkue on noin jaloissa. Tshekin/Saksan/Suomen liigan tasoisiin sarjoihin naurettavan hyvä Milan Gulas on tehnyt vasta yhden maalin, joten hän puhkaisee juuri ja juuri 10 pisteen rajan tässä 4 CHL-ottelun kohdalla.
Olen ihmetellyt viime kierroksilla, miksi Skellefteå on peluuttanut niin nihkeitä veskareita matseissaan, mutta tämä mysteeri selvisi nopeasti kun jaksoi mennä eliteprospectiin. Heidän ykkösvahtinsa Mantas Armalis on käynyt keväällä lonkkaleikkauksessa ja palailee syksyn lopulla. Jännä nähdä mihin kuntoon Liettuan tähtivahti pääsee ison leikkauksen jälkeen. Nuo lonkkahommat taitavat olla joskus pahoja veskareille. Skellefteå oli vielä jokunen vuosi sitten KHLn ulkopuolisen Euroopan kärkiseuroja, mutta he ovat ottaneet nyt joitakin askeleita taaksepäin. Tällä hetkellä en löisi liikaa rahaa heidän SHL-välieräpaikan puolesta, koska se ei ole mitenkään varmaa.