Eikös mestari saa varman paikan maakohtaisten peruspaikkojen lisäksi? Näin olin ymmärtäväni, mutta voin olla väärässäkin.No ei saa, Tappara saa vain varman paikan
Eikös mestari saa varman paikan maakohtaisten peruspaikkojen lisäksi? Näin olin ymmärtäväni, mutta voin olla väärässäkin.No ei saa, Tappara saa vain varman paikan
Ainakin aiempina vuosina Mestari on saanut varman paikan, joka vie yhden maapaikoista. Näin siis, mikäli jotakin yllättävää muutosta ei ole tullut.Eikös mestari saa varman paikan maakohtaisten peruspaikkojen lisäksi? Näin olin ymmärtäväni, mutta voin olla väärässäkin.
CHL sivuilta:Eikös mestari saa varman paikan maakohtaisten peruspaikkojen lisäksi? Näin olin ymmärtäväni, mutta voin olla väärässäkin.
Kiva pisulaatikkotrolli. Liigassa ei ole ollut tällä kaudella yhtään noin kovaa peliä. Näyttää jonkun juna puksuttavan tasaisesti kohti Maljojen asemaa.Olipa kauheaa läpsyttelyä. Ikävää, että seurat eivät lähde näihin tosissaan.
Vihollisen valmentaja sanoi tuomareiden epäonnistuneen tänään. Vähän siinä oli itkua havaittavissa. Mielestäni tuomarit ottivat rikkeet pois ja linja oli harvinaisen selkeä. Minulla ei jäänyt mieleen yhtään rikettä, joka olisi jäänyt viheltämättä. Ehkä tuomarit olivat huonoja, kun eivät tasanneet jäähyjä?
Minkä vuoden sääntö tuo on?CHL sivuilta:
- The CHL Champions are automatically qualified for the next CHL season. However, this will not grant one extra place for the league of the CHL winners.
Käsitykseni mukaan tämän vuoden: CHL FormatMinkä vuoden sääntö tuo on?
New CHL Competition Format for 2023/24 revealed
www.championshockeyleague.com
"The reigning CHL Champions are automatically qualified for the next CHL season, which grants an extra qualification place to their league. The minimum of participating countries is set at 11 and therefore five Wild Card teams from Challenger Leagues will be part of the CHL."
Juu ensi kautta kommentillani tarkoitin, eli uusitulle ensi kaudelle tämän kauden mestarijoukkue (mahdollisesti Tappara) saa maalleen ylimääräisen paikan.Käsitykseni mukaan tämän vuoden: CHL Format
Mainitsemasi on varmaankin voimassa ensikaudella, mikäli ymmärrän oikein.
Kiva pisulaatikkotrolli. Liigassa ei ole ollut tällä kaudella yhtään noin kovaa peliä. Näyttää jonkun juna puksuttavan tasaisesti kohti Maljojen asemaa.
Tasaisissa merkeissä mennyt tämä Luleå-Frölunda ottelu. 0-0 ja kotijoukkueelle 3×2min ja vieraille 1×2min ensimmäisessä erässä
Toisin kuin kohta alkava pelleilypeli, jossa varmaan joku samimoilanenkin pääsee läpiajoon.On kyllä kovatasoinen ja tiukka välieräpari tämä Luulaja-Frölunda