Kirveellä töitä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tampereen TAPPARA
Peltolan ilme ei ollut tyhjä...eli keskittyminen siirty heti Liigaan!
Juu…näinhän se on varmaan jatkossakin- Kärpät vaan silloin tällöin..Tappara sentään osallistuu joka vuosi, Kärpät vaan silloin tällöin. Parantaa todennäköisyyksiä.
Teissä ei ole mitään röögleläisyyttä. Vai olisko Jalolla veljeä näyttämään pojille aloituksiin missä jätkien pitäis olla kuin F-junnuissa ikään?Äläs nyt ärhentele! Ilves tekee ensi kaudella Röglet! Se on varppi!
Pitäiskö sinun pyytää @Ylläpito'a vaihtamaan nimimerkki paremmin kuvaavaan? @tapparanfani olisi vapaana. Sinua tuntuu JYP aina vituttavan ja nyt suorastaan onanoit Kahvaralle.Noh noh, ensi kuussa mestaruus Tapparalle ja ensi kaudella uusi yritys CHL: ssä. Ja sit tulee se mestaruus myös siellä.
Teissä ei ole mitään röögleläisyyttä. Vai olisko Jalolla veljeä näyttämään pojille aloituksiin missä jätkien pitäis olla kuin F-junnuissa ikään?
Ei taida tulla enää Tapparalle toista mahdollisuutta, kuten ei ole tullut Kärpillekään
Johan te olitte "mukana", kun paikan pelasitte? Ei. Mitään. SamaaEn tiedä mistä puhut. Tarkoitin että ekaa kertaa pääsemme mukaan ja heti tulemme ottamaan mestaruuden!
Mielipideasioita. Itse pidän CHLää sekä kovempana, että mieluisampana voittona kuin liigaa. Jos näistä siis pitäisi valita, jos tähän viittasit.Ennenmminkin välietappi tämä.
Oliko vielä Tapparan sopimuspelaaja teknisesti.Kemiläisellä melko hyvä kausi. Ensin Olympialaisissa kultaa ja nyt CHL:ssa.
Niin ja molemmat on koettu, jatkossakin mieluusti CHL pokaaleita ja viirejä otan mieluummin. Euroopan mestaruus on kovempi asia mitä Suomen.Mielipideasioita. Itse pidän CHLää sekä kovempana, että mieluisampana voittona kuin liigaa. Jos näistä siis pitäisi valita, jos tähän viittasit.
Vähän hassut seremoniat. Miltähän tuntuu pokata hopeamitalit Opuksen soidessa taustalla?
Mielipideasioita. Itse pidän CHLää sekä kovempana, että mieluisampana voittona kuin liigaa. Jos näistä siis pitäisi valita, jos tähän viittasit.
Näin tapahtuu!Hyi helvetti.