TweetyLeaf
Jäsen
Voisiko joku nyt kertoa että mistä se Eagerin eka kymppi tuli kun mies jälleen on puheenaiheena ??
Eli suoraan sanoen teidän maalivahtitilanne on kauden päätyttyä aika paskalla pohjalla.
No eihän tässä ole kun yks peli enää jäljellä tuulisessa kaupungissa.Pakko Huet sinne on heittää hakemaan pelituntumaa ellei meinata pelata loppuja playoffeja Crawfordilla tai Niemellä.
Voisiko joku nyt kertoa että mistä se Eagerin eka kymppi tuli kun mies jälleen on puheenaiheena ??
Noniin, totta puhut.Ai miten niin kauden päätyttyä? Eikös se ole sitä jo tällä hetkellä?
Heh joo Leino käy pyörähtämässä jäällä ne muutamat vaihdot, mutta iskuja kohdistuu mieheen enemmän kuin muille yhteensä. Liekkö joidenkin SM-liigassakin mainostama "neiti-Leino" maine kiirinyt jo rapakon toiselle puolelle ja näin Inkkarit antavat oman palautteensa meidän "tähtihyökkääjälle".Leino-raukka, joutuu ottaan kaikki iskut vastaan, jotka oikeesti kuuluis noillev***nsveduille (tm).
Öö kuinka yleistä änärissä on tämä kolmen veskarin peluuttaminen? Eihän Howard ole edes kokoonpanossa? Tai ainakaan NHL.comin mukaan. Tämä on nyt joku läppä tai sitten mä oon vaan vitun kujalla.Howard tuli penkin päähän Osgoodin tilalle. Oli "hieman" yllättyneen näköinen.
Toivottavasti Osgood on ok.
Nyt kävi jo meidän Steegerkin kysymässä Kronvallilta että josko vähän hanskattais ja Kronvall ei lähteny...
Kronvall 6' 0" ja 189
Versteeg 5' 10" ja 180
Pakko sanoa että kyllä minun hermoon tuo käy että kaveri ei hanskoja tiputa vaan naureskelee, toivottavasti tuosta ei kukaan loukkaannu tänään Detroitin kavereista. Kuten sanottu tehokasta tuo ämmämäisyys on jos se kerran pistää faninkin hermot tähän kuntoon.
Öö kuinka yleistä änärissä on tämä kolmen veskarin peluuttaminen? Eihän Howard ole edes kokoonpanossa? Tai ainakaan NHL.comin mukaan. Tämä on nyt joku läppä tai sitten mä oon vaan vitun kujalla.
Kaukana on ajat kun pelattiin vaan yhdellä veskalla ja jos tuli loukkaantuminen, haalittiin äijää yleisöstä tolppien väliin. Tosin ehkä yleisössä saattoi tuolloin ollakin jopa ihan veskareitakin sillä joukkueitahan oli vain 6.Olihan Chicagollakin edellisessä ottelussa kolmas veskari aitiossa katsomassa peliä ja soitettiin kännykällä pukuhuoneeseen ja "kamat päälle". POffeissa vissiin kulkee aina kolme veskaria mukana.
No joo. Versteegiltä sen verran paska peli, että jotain on tehtävä saadakseen taas Quennevillen sympatiat.
Pakko sanoa että kyllä minun hermoon tuo käy että kaveri ei hanskoja tiputa vaan naureskelee, toivottavasti tuosta ei kukaan loukkaannu tänään Detroitin kavereista. Kuten sanottu tehokasta tuo ämmämäisyys on jos se kerran pistää faninkin hermot tähän kuntoon.