Seuraavassa pelissä varmaan sitten Antti Niemen vuoro kokeilla onneaan...
Haha ei Inkkarien pannu kestä. Tämä on just sitä kovuutta, jota eräät ovat täälä pari päivää tykittäneet ja vaatineet. Jälkipeliä jälkipeliä ja yv:tä meille.
Herran jumala tää Pierre mcdonaldsin detroit hehkutuksen kuunteleminen käy hermoon, vielä enemmän tietysti nyt kun tilanne on tämä mutta herranjumala että on pohjoisamerikan huonoin kommentaattori peittämään mitä joukkuetta fanittaa.En tiedä keneen viittaat mutta pakko sanoa että en minä tälläistä itse ainakaan halunnut vaan nimeomaan puhuin sitä vastaan ja sen puolesta että homma hoidetaan fiksusti ja "hanskataan se pois" että vältytään tältä.
Nimimerkillä "Leino 13. hyökkääjä"Haha ei Inkkarien pannu kestä. Tämä on just sitä kovuutta, jota eräät ovat täälä pari päivää tykittäneet ja vaatineet. Jälkipeliä jälkipeliä ja yv:tä meille.
Nimimerkillä "Leino 13. hyökkääjä"
En minä ainakaan tälläistä (jälkipeliä) toivonut. Yksi kova tälli tai tappelu, niin se Kronwallin taklaus olisi unohdettu. Noh, ei tullut kovaa tälliä eikä tappelua, vaan pelkkiä typeriä pikkukakkosia jälkipelistä. Huoh.
Luetun ymmärtämisessä on Detoilet leirissä hieman toivomisen varaa.
Ja ongelma on missä? En missään vaiheessa ole väittänytkään, että cheap shotit eivät olisi ok sen Kronwallin taklauksen jälkeen. En edes tuossa edellisessä viestissä. Kova tälli, olisi se sitten cheap shot tai ei, niin Kronwallin taklaus olisi unohdettu.Ei kyllä sinä Kaner annoit aika tarkkaan ymmärtää että cheapshotit on ok ja kaikki menee sen jälkeen kun Havlattia taklataan.
Ole edes mies tässä kohtaa ja katso peiliin.