Otteluseuranta (Channel One Cup 17.–20.12.2015)

  • 32 777
  • 241
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
En kyllä ole nukahtanut milloinkaan kesken jääkiekkomatsin katsomisen. Nyt nukahdin. Olen vielä lähes varma, että Niemi ja Nutivaara loukkaantuvat kolmannessa erässä kesken "raivoisan" takaa-ajon.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Olen vielä lähes varma, että Niemi ja Nutivaara loukkaantuvat kolmannessa erässä kesken "raivoisan" takaa-ajon.

Kärpillä on niin ylivertainen joukkue, että teiltä vois loukkaantua 2 ketjullista porukkaa ja silti olisitte mestarisuosikkeja.

Nimim. Kateellinen
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Helvetti vieköön Säteri, ihan saatanan sama jos vähän kolahtaa, mutta älä nyt pilaa muiden pelaamista tollasilla filmaamisilla, säälittävää.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Helvetti vieköön Säteri, ihan saatanan sama jos vähän kolahtaa, mutta älä nyt pilaa muiden pelaamista tollasilla filmaamisilla, säälittävää.
Maalivahdin päähän kohdistuneesta tahallisesta taklauksesta pitäisi aina heittää ulos, mutta ei-niin-yllättäen venäläistuomareilla on ihan omat säännöt.

Toki tuo saattoi olla osittain vahinko?
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Lajun maagiset kädet ja peli tasan!

Kaksi kertaa jo ajeltu Säterin yli, kun tämä "fyysinen pelote" Ilari Melart ollut jäällä. Taas tyytyi vähän paidan reunaa repimään ja sivusta katselemaan.
 
Viimeksi muokattu:

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Zooselan eläintarha alkaa taas nostaa päätään
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Rupikonna mainittu!
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Jatkot ois kiva nähdä. Pelataanko se 3v3?
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Turnausvoitto jäi haaveeksi, mutta jälleen kerran pieni Suomi taisteli loppuun asti turnausvoitosta vahvoja ennakkosuosikkeja vastaan. Turnauksesta toiseen ja vuodesta toiseen ennakkokaavailuissa Suomi lytätään, mutta aina Suomen Leijonat nousee altavastaajan asemasta taisteluun mukaan. Tämä on hieno maa ja tässä maassa asuu hieno kansa. Periksiantamaton. Rohkea.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Karvaamiseen tuli pintsaamista mukaan."

Selvä. Ei varmaan kuitenkaan tarpeeksi.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Turnausvoitto jäi haaveeksi, mutta jälleen kerran pieni Suomi taisteli loppuun asti turnausvoitosta vahvoja ennakkosuosikkeja vastaan.

Voitettiin turnausvoittaja, joten olemme moraalinen voittaja.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
vittu miten munattomia rankkareita suomalaisilta
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Mä en tajua miksi Ilari Filppula laitetaan vetämään rankkaria, koska kyseinen pelaaja ei ole tehnyt yhtä ainutta maalia maajoukkueessa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös