Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Voi poika. Tämä setä se vetää kokkelia huoran daisareilta.Hei hei hei! Mää olin Paten kanssa vetämässä kokkelia kun sää vielä imit daisaria.
Voi poika. Tämä setä se vetää kokkelia huoran daisareilta.Hei hei hei! Mää olin Paten kanssa vetämässä kokkelia kun sää vielä imit daisaria.
Väärin laulettu koska yleisön POHJOINEN jäi puuttumaan..Lauletaanko Maamme-laulu oikein?
Kyllä, 9,4 kerroin. Ei, 1,12 kerroin.
Lauletaanko Maamme-laulu oikein?
Kyllä, 9,4 kerroin. Ei, 1,12 kerroin.
Oululaiset on jonottamassa Coca-Colaa.Väärin laulettu koska yleisön POHJOINEN jäi puuttumaan..
Oot ihanaVoi poika. Tämä setä se vetää kokkelia huoran daisareilta.
Ota yhteyttä liiton pj. Harri Nummelaan ja vaadi hyvitystä ja kipukorvauksia mielenpahoituksesta / henkisistä kärsimyksistä.Peli alkaaa vihdoin!! Vain 27 minuuttia myöhässä.
Näin teen. Ei tämmöinen peli vetele että mun kauneusunet lyhentyy tän takia.Ota yhteyttä liiton pj. Harri Nummelaan ja vaadi hyvitystä ja kipukorvauksia mielenpahoituksesta / henkisistä kärsimyksistä.
Kuulen tota usein. Nii säkin, kultsi. Muija pyysi sanoon.Oot ihana
Voiko sieltä hakea korvauksia myös Marjamäen ajasta maajoukkueen päävalmentajana?Ota yhteyttä liiton pj. Harri Nummelaan ja vaadi hyvitystä ja kipukorvauksia mielenpahoituksesta / henkisistä kärsimyksistä.
Savon Sanomissa luki silloin Timosen paidan jäädytyksen yhteydessä että numeroa 44 ei virallisesti ole jäädytetty, se oli vain kunnianosoituksena nostettu sinne kattoon. Numeroa saisi kuitenkin käyttää. Tuo saattoi olla kyllä toimittajan omaa sekoilua.Todella vahva oma mielipide on se, että maajoukkueessa ei näitä numeroita pitäisi jäädyttää. Missä kohtaa voidaan sitten vetää poikki, ettei numerot lopu kesken? "Tällä on kyllä paremmat tilastot kuin Raipella maajoukkueessa, mutta kun pelinumeroita on nyt 23 käytössä" Tuo olisi hieno perustelu jäädyttämättömyydelle.
Totta. Esim. Tapparan jäädytystahdilla numerot loppuvat hälyttävästi jo 2900-luvulla.Todella vahva oma mielipide on se, että maajoukkueessa ei näitä numeroita pitäisi jäädyttää. Missä kohtaa voidaan sitten vetää poikki, ettei numerot lopu kesken? "Tällä on kyllä paremmat tilastot kuin Raipella maajoukkueessa, mutta kun pelinumeroita on nyt 23 käytössä" Tuo olisi hieno perustelu jäädyttämättömyydelle.