Otteluseuranta (Channel One Cup 12.–15.12.2019)

  • 35 734
  • 452

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Vai kaatu Suomen jengi maalivahtiin. Ku kenttäpelaajat eivät tee yhtää maalia ja peli on 58minuutin kohdalla 1-0 vastustajalle, silloin joku (jotkut) jaksaa kirjoittaa maalivahdista, (olkoot vaikka kuinka kieli poskella). Se kirjoittelu kuvastaa pelkästään joitakin pelaajia taikka niiden edustamaa seuraa kohtaa omia antipatioita.

No eihän se yllätä että imurin seurasta tulee oppositio keskusteluun.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tai vaihtoehtoisesti oltaisiin tehty kolme, mutta silti hävitty viimeisen maalin hörppyyn.

Nättinen myös täysi turisti näissä peleissä. Palmu sekä Siikonen odotetusti viltissä.
Tiedä sitten mitä pelejä sä oot oikein katsellut.
 
Vai kaatu Suomen jengi maalivahtiin. Ku kenttäpelaajat eivät tee yhtää maalia ja peli on 58minuutin kohdalla 1-0 vastustajalle, silloin joku (jotkut) jaksaa kirjoittaa maalivahdista, (olkoot vaikka kuinka kieli poskella). Se kirjoittelu kuvastaa pelkästään joitakin pelaajia taikka niiden edustamaa seuraa kohtaa omia antipatioita.
Omalta kohdaltani pelkkää kuittailua tälle eräälle sankarille jolla kaikki muut töppäilivät paitsi mv. Nämä turnaukset ei kyllä paljoa kiinnosta mutta Tuohimaa pelasi sivusilmällä katsoen ok turnauksen. Viimeinen oli otettavissa mutta nämä on näitä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tiedä sitten mitä pelejä sä oot oikein katsellut.
Niitä samoja, mitä sinäkin. Ilman järkyttäviä JYP -värilaseja. "Edi" olisi varmaan torjunut tänään voiton 100% varmasti, näin jopa minä uskallan sanoa. Tai sitten hävittiin Tuohimaan "takia".
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Omalta kohdaltani pelkkää kuittailua tälle eräälle sankarille jolla kaikki muut töppäilivät paitsi mv. Nämä turnaukset ei kyllä paljoa kiinnosta mutta Tuohimaa pelasi sivusilmällä katsoen ok turnauksen. Viimeinen oli otettavissa mutta nämä on näitä.
Tuohimaa ei pelannut "ok turnauksen" vaan suorastaan loistavan turnauksen. Tuli varamiehenä mukaan ja päästi vain kolme maalia Ruotsia ja Venäjää vastaan. Mielestäni turnauksen paras maalivahti.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Milloin teidän häät olikaan?
En minä ole edes Tuohimaa-fani ja olen erittäin kaukana HIFK-faniudesta. Suomen pelejä katsellessa minä katson pelaajia neutraalisti ilman värilaseja. Suosittelen sitä muillekin.
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
En minä ole edes Tuohimaa-fani ja olen erittäin kaukana HIFK-faniudesta. Suomen pelejä katsellessa minä katson pelaajia neutraalisti ilman värilaseja. Suosittelen sitä muillekin.
Joo siis kyllähän Tuohimaa erittäin hyvän turnauksen, en minä sitä kiistä, ehdottomasti Laurikaista parempi. Eiköhän kaikki saanut kuitenkin jo mielipiteesi asiaan jo noin kymmenen viestiä sitten
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Niitä samoja, mitä sinäkin. Ilman järkyttäviä JYP -värilaseja. "Edi" olisi varmaan torjunut tänään voiton 100% varmasti, näin jopa minä uskallan sanoa. Tai sitten hävittiin Tuohimaan "takia".
Mitä JYP-värilaseja?
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Minun on ainakin helppo myöntää, että näissä turnauksissa kiinnistaa eritoten "oman" joukkueen pelaajat. Ja tietysti hyvät otteet muiltakin. Ihan hyvä turnaus maajoukkueelta. Ei nämä mitään toritunteita herätä vaikka ykkössija tulisikin..
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Niitä samoja, mitkä paistavat läpi kirjoituksissasi ympäri sosiaalisen median.
Ei mulla mitään värilaseja kyllä ole mutta ihan kuinka vain.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei mulla mitään värilaseja kyllä ole mutta ihan kuinka vain.
Huumoriakin löytyy. Mahtavaa!

Naurettava Tuohimaan syyttäminen ottelun avausmaalista, ja vain ja ainoastaan siksi, että valmennus valitsi aloittavaksi maalivahdiksi sen, joka pelasi voitto-ottelun. Suomi tänään siis hävisi "umpisurkeaan maalivahtipeliin".

Toistan vielä: "UMPISURKEAAN maalivahtipeliin".

En sinua kuitenkaan halua sen enempää tässä loukata, koska sitä ei saa koskaan anteeksi. Vai miten se nyt meni?
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Huumoriakin löytyy. Mahtavaa!

Naurettava Tuohimaan syyttäminen ottelun avausmaalista, ja vain ja ainoastaan siksi, että valmennus valitsi aloittavaksi maalivahdiksi sen, joka pelasi voitto-ottelun. Suomi tänään siis hävisi "umpisurkeaan maalivahtipeliin".

Toistan vielä: "UMPISURKEAAN maalivahtipeliin".

En sinua kuitenkaan halua sen enempää tässä loukata, koska sitä ei saa koskaan anteeksi. Vai miten se nyt meni?
Kunhan vain matkin näitä, jotka piti torstain tappiota Laurikaisen syynä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kunhan vain matkin näitä, jotka piti torstain tappiota Laurikaisen syynä.
JYP -lasit siis.

Erona vain toki se, että tänään ei tehty maaliakaan. Eikös torstain voittomaali ollutkin se helpoin? Laurikaisen piikkiin siis tuo peli. Toki voit väittää vastaan, koska JYP.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
JYP -lasit siis.

Erona vain toki se, että tänään ei tehty maaliakaan. Eikös torstain voittomaali ollutkin se helpoin? Laurikaisen piikkiin siis tuo peli. Toki voit väittää vastaan, koska JYP.
Menihän se toki helposti mutta kolme muuta ei. Eli eihän Laurikainen siis ollut ”umpisurkea”.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Tänään hävittiin ihan selvästi "ulkopeli"kokemuksen puutteeseen. Myös pienempi kaukalo oli enemmän Venäjän etu kuin Suomen. Suomessa olisi alettava pelaamaan systemaattisesti stadionotteluita kun niissä on aina vähän omanlaisensa tunnelma ja pelitapa täytyy sovittaa siihen sopivaksi. Suomi on ottanut järjestään turpaan näissä "ulkopeleissä" lähiaikoina joten nyt pelaajille kokemusta tällaisista olosuhteista ja heti.

Huonosta jäästä jaksettiin itkeä pelaajia, valmennusta ja studiota myöten, mutta samalla jäällä venkutkin pelasivat. Se menee taas tähän kokemattomuuden piikkiin tällaisista olosuhteista. Olihan siellä myös ihan tajuton määrä porukkaa katsomassa ja jatkuvasti lyötiin lisää löylyä kuuluttajan toimesta: "ROS-SI-JA, ROS-SI-JA!" ja kansa tykkäsi. Ei ollut mitkään mukavimmat olosuhteet ja siihen nähden 2-0 ihan hyvä tulos.

Ihmeellistä pelissä oli ne molempien joukkueiden myllytykset vuoroin toisessa päässä. Ensin oli venäjä aivan purjeessa pari minuuttia ja sitten taas suomi oli niin pahassa mankelissa, että piti aikalisällä lepuuttaa pelaajia. Ei ollut mikään normipeli tuonkaan puolesta. Hyviä paikkoja oli suomella tehdä edes se yksi maali mutta tänään ei vain kolahtanut.

Vellovaan molarikeskusteluun sanon ihan ilman mitään värikkäitä laseja että olisi sinne voinut kenet tahansa molarin laittaa, ei lukemat olleet siitä kiinni ollenkaan. Mielestäni meidän pelaajien esitys oli tasoa 7 asteikolla 4-10. Ei mitään loistokkuutta mutta ei täyttä paskaakaan, siinä menivät muiden mukana ja peluutus kertoo lopullisen totuuden.
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Huonon jään piikkiin ei voi laittaa. Se oli Venäjälle myös sama jää. Joten ne puheet voi jättää tähän.
Tää turnaus oli sovitettu siihen et kokeillaan nuoria pelaajia, ja kyllä siellä oli onnistujia. Mut myös sellaisia ketkä ei ole viel A maajoukkue tasoa. Siihe nähden pelattiin hyvin. Taisteltiin voitto Ruotsista. Ja tänäänkin Venäjää vastaan kamppailtiiin hyvin ja oltiin jopa lähellä maalia.
Olihan siellä paljon ihmisiä ja sen takia myös jää oli huono. Lämpöä niin paljon, katto vielä kiinni, niin ei ihme et oli huono jää.
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
On muuten jo vuosia vellonut tämä sama mantra ihan selostajia myöten silloin kun Suomi ottaa turpaansa. JÄÄ ON NIIN HUONO.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pikkukaukalon peli on karmeaa katsottavaa: yhtä vääntämistä ja kamppailua. Kyllä on järkyttävä moka viedä kaikki pelit tuollaiseen tulitikkulaatikkoon.

Periaatteessa tekisi mieli tykätä viestistä, mutta ihan yhtä karmeana en peliä silti pidä. Täytyy tosin sanoa, että kurjalta tuntuu ajatus siitä ettei muunlaista jääkiekkoa näkisi käytännössä enää lainkaan. Munsta tuo pienen tilan vääntö kuuluu änäriin, joskin välillä tuntuu että siellä pelaajat on jo liian hyviä tuon askin kokoon. Pari metriä lisää antaisi taidolle vähän enemmän tilaa ja tuotahan on jo jonkin verran pohdittukin, mutta nykyareenat on suunniteltu tämän koon mukaisesti.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pulju on saanut kuraa niskaansa viime vuosina, joten onhan se mukava jos hänestä on kehittymässä oikeasti hyödyllinen pelaaja maajoukkueelle. Yksi tärkeä etappi se on tuokin. Kolmessa pelissä 1+3, mikä oikeutti turnauksen pistepörssin jaettuun voittoon ja valintaan Suomen parhaaksi pelaajaksi. Toki nuo valinnat on aina mitä on, mutta ihan mukava askel eteenpäin joka tapauksessa.

E: Kirjoitusvirheen korjaus ja yksi sanalisäys.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös