Battle Ankka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, IPPPK, Ässät
Siis mitä vittua?? Tuo huitominen? Takaraivoon lyöminen ei ole väkivaltaisuutta? Roolia tarjolla ja sen ottaa tadaa raitapaita...voi vittu.
Koskiranta päätti helpottaa Bluesin tilannetta ottamalla jäähyn ajassa 56.53
Koskiranta päätti helpottaa Bluesin tilannetta ottamalla jäähyn ajassa 56.53
Aivan käsittämätön suoritus tuomareilta (Partanen?). Täysin munaton ja linjaton jäähy.
Eiköhän sama kaveri vielä kerkeä tasoittamaan matsin. Joku entisistä Blues-pelaajista sen tasoituksen kuitenkin iskee.
Eikös McTavishkin käväissyt Bluesissa? Mites hän on pelannut? Ite kun oon seurannut peliä vain tästä ja sm-liigan tulospalvelusta.
Eikös McTavishkin käväissyt Bluesissa? Mites hän on pelannut? Ite kun oon seurannut peliä vain tästä ja sm-liigan tulospalvelusta.
Kävi Bluesissa ja pelasi "normikauden"...
Aivan käsittämätön suoritus tuomareilta (Partanen?). Täysin munaton ja linjaton jäähy.
tarkoitin kyllä tässä pelissä...
Näillä Bluesin estämisillä ja huitomisilla kotijoukkue olisi ansainnut tuplamäärät jäähyjä mutta tällä kertaa päätettiin mennä kotituomareilla.
Totta kai olen katkera kauden ensimmäisestä fiaskotuomaroinnista SaiPaa vastaan. Yllättävän hyvin tähän mennessä SaiPan peleissä tuomaritoiminta onkin onnistunut ja HIFK -ottelussa jopa meitä vähän suosien.Voisin sanoa että ihanan katkeraa, mutta en sano.
Totta kai olen katkera kauden ensimmäisestä fiaskotuomaroinnista SaiPaa vastaan. Yllättävän hyvin tähän mennessä SaiPan peleissä tuomaritoiminta onkin onnistunut ja HIFK -ottelussa jopa meitä vähän suosien.
Vedäpä tästä vaikka allekirjoitus, kuten sulla on tapana.
:D
Enpä nyt kommentoi tämän illan tuomarointia sen enempää, kun en itse nähnyt. Pisti vain silmään miten jo heti matsin alkuun alkoi saipalaisilta täällä itku ja parku tuomaroinnista. Onko teilläpäin päästy tottumaan liikaa omia suosivaan tuomariin?
Ja ei, en taida nyt vetää tästä mitään allekirjoitusta, vaikka tapanani moinen olisikin.
Hylkäyksessä ei ollut mitään epäselvää. Tuomarin pilli soi ennen kuin kiekko meni maaliin, joten tässä ei ollut edes mitään tulkinnanvaraa. Eri asia on se, oliko mitään syytä vihellykselle. Tilannetta ei uusiksi näytetty, joten en osaa sanoa oliko mitään syytä vai ei.Murmeli valittaa tuomareista, mutta kyllähän se suurin vääryys nähtiin Bluesin hylätyssä maalissa jota ilman Saipa ei olisi saanut edes näennäistä kiriä aikaan. Maali oli päivänselvä ja hylkäys olisi ollut oikeusmurha jos Blues olisi pelin vielä sössinyt.
Käsi ylös, ketä yllättää?