jepVittu.
Aika paljon meni tuomareilta ohi Jokereiden rikkeitäkin kolmannessa erässä...Kokoajan kyllä oli sellainen fiilis, että tämä peli päättyy varsinaisella peliajalla. Harmi, että tuomareilla on taas pilli mennyt taskuun, koska tuosta olisi Jokereille tullut ylivoimaa melko paljon jos linja olisi pitänyt loppuun asti.
Dynamo ei voi nousta toiseksi, jos ja kun CSKA voittaa konfrenssin. Konfrenssin kakkonen tulee olemaan joko SKA tai Jokerit, koska divisioonien voittajat ovat automaattisesti kahdella ensimmäisellä sijalal konfrenssissa.Onnittelut Dynamolle runkosarjan kakkossijasta.
Samaa mieltä kaikista sun pointeista, mutta koska olen perusluonteeltani nillittäjä, huomautan, että Semir pelasi Pöden ja PW:n kanssa kakkosketjussa. #lillukanvarsi+ Semir ja koko nelonen
Pelasivat vahvasti ja varmaan 90% vaihdoistaan juuri vastustajan ykkösketjua vastaan, jonka pimensivät muutamia paikkoja lukuunottamatta todella hyvin. Semirille olen edellisten pelien jälkeen antanut negaa mutta tänään oli kyllä vahvaa raatamista ja kiekonriistoja ja pelasi av:lla hyvin Wirtasen kanssa.Samaa mieltä kaikista sun pointeista, mutta koska olen perusluonteeltani nillittäjä, huomautan, että Semir pelasi Pöden ja PW:n kanssa kakkosketjussa. #lillukanvarsi