Nimim. lesnes tuossa vähän ylempänä. Ei sinänsä mitenkään vakavaa, mutta vähän sama kuin menisi elokuvateatterin työntekijöille valittamaan siitä kuinka leffa oli paska.
Ei tämä nyt mullekaan mikään elämän ja kuoleman kysymys ole, ei siinä. Mutta en ihan osta tota etteikö Viaplay pystyis tekeen mitään. Eivät ole asentaneet kameroita, se varmaan on totta. Mutta tuskin heidän nyt ihan hiljaakaan on tarvinnut olla silloin kun ovat neuvotelleet KHL:n kanssa lähetysoikeuksista. Otetaan kuvitteellinen skenaario: kaikki Viaplayn katsojat laittavat tilaukset hyllylle sen takia ettei tule HD-kuvaa. Eikö Viaplay tee mitään siinä kohtaa? Ei mene vaatimaan parempaa kuvanlaatua? Kun KHL:n halu on kerran laajentua, niin kai ne silloin haluais että mahdollisimman moni katsoo. Mutta kuten sanottua, ei kaada maailmaani tämä. Se vain ihmetyttää, että ei ole parempia laitteita, vaikka KHL:llä on kassaa (tai näin olen käsittänyt, saa korjata jos olen väärässä). Eri asia sitten, jos laitteista ja laadusta vastaa jokainen seura itse.
Ps. vertauskuvasi ontuu, oikeampi olisi elokuvateatterin työntekijöille valittaminen siitä että leffan äänentoisto ja kuvanlaatu oli paska. Siihen varmaan ainakin jotkut elokuvateatterin työntekijät voivat vaikuttaa?