Sitten mennään, niin että lähtee
26.12.2021 klo 21.07 #26 Y Ylänahka Jäsen Suosikkijoukkue KalPa, Chicago Blackhawks Sitten mennään, niin että lähtee
26.12.2021 klo 21.09 #27 C Consumed Jäsen Suosikkijoukkue Bill Kazmaier Kai rybyillä CCCP-paitaa päällä illemmalla?
26.12.2021 klo 21.10 #28 M Majoneesi Jäsen Suosikkijoukkue Kaikki voijjaan tuhota Consumed kirjoitti: Kai rybyillä CCCP-paitaa päällä illemmalla? Laajenna klikkaamalla Luonnollisesti, koska sveitsiläinen hammaslääkäri tykkää siitä.
Consumed kirjoitti: Kai rybyillä CCCP-paitaa päällä illemmalla? Laajenna klikkaamalla Luonnollisesti, koska sveitsiläinen hammaslääkäri tykkää siitä.
26.12.2021 klo 21.10 #29 B Barcow Jäsen Suosikkijoukkue Carolina Hurricanes, Leijonat Saas nähdä millaista koohottamista on taas junnulätkä näin alkuturnauksesta. Mutta nyt nautitaan, hyvä Suomi!
Saas nähdä millaista koohottamista on taas junnulätkä näin alkuturnauksesta. Mutta nyt nautitaan, hyvä Suomi!
26.12.2021 klo 21.10 #30 N Numero66 Jäsen Suosikkijoukkue NHL, Kärpät Millane kuvanlaatu discovery+:ssa? Itellä tv5:sta näkyy vaan sd kanava, niin kuvan laatu on taattua suttua...
Millane kuvanlaatu discovery+:ssa? Itellä tv5:sta näkyy vaan sd kanava, niin kuvan laatu on taattua suttua...
26.12.2021 klo 21.13 #31 Z Ziggy Jäsen Suosikkijoukkue Ilves Jumpin’ Jack kirjoitti: Oskari Saarihan siellä taas honottaa nenäänsä. Laajenna klikkaamalla Onkohan sillä maski naamalla selostuksen aikana?
Jumpin’ Jack kirjoitti: Oskari Saarihan siellä taas honottaa nenäänsä. Laajenna klikkaamalla Onkohan sillä maski naamalla selostuksen aikana?
26.12.2021 klo 21.13 #32 P Purkan Jauhaja Jäsen Suosikkijoukkue Ei merkittävän kaupungin pallokerho Hyvin kuuluu pakkien puhe tv-lähetyksessä.
26.12.2021 klo 21.15 #33 A adolf Jäsen Suosikkijoukkue Leijonat & Haminan Palloilijat Kolisee Suomen päässä tätä menoa aika äkkiä. Onneksi Saksalle jäähy, niin hetken edes helpottaa.
26.12.2021 klo 21.15 #34 V Via Dolorosa Jäsen Suosikkijoukkue Україна Harmi kun Jalo ei ole selostamassa näitä kisoja. Menee aikaa totutellessa Saareen.
26.12.2021 klo 21.15 #35 J jypinfani Jäsen Suosikkijoukkue JYP, SaPKo, D-Kiekko <3 Pientä sekoilua ollut alku. Nyt voisi tehdä avausmaalin YV: llä.
26.12.2021 klo 21.15 #36 Z ZayWest Jäsen Suosikkijoukkue JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti Purkan Jauhaja kirjoitti: Hyvin kuuluu pakkien puhe tv-lähetyksessä. Laajenna klikkaamalla "rauha". Tuota pitääkin korostaa jos vihu koohottaa päälle kuten Saksa höyrynnyt.
Purkan Jauhaja kirjoitti: Hyvin kuuluu pakkien puhe tv-lähetyksessä. Laajenna klikkaamalla "rauha". Tuota pitääkin korostaa jos vihu koohottaa päälle kuten Saksa höyrynnyt.
26.12.2021 klo 21.16 #37 M MegaForce Jäsen Jumpin’ Jack kirjoitti: Oskari Saarihan siellä taas honottaa nenäänsä. Laajenna klikkaamalla Kohta huutaa että "RÄIKKÖNEN TEKEE OHITUKSEN!"
Jumpin’ Jack kirjoitti: Oskari Saarihan siellä taas honottaa nenäänsä. Laajenna klikkaamalla Kohta huutaa että "RÄIKKÖNEN TEKEE OHITUKSEN!"
26.12.2021 klo 21.16 #38 C chauron Jäsen Suosikkijoukkue HIMARS Niemelä sais pelata vaikka puoli tuntia tänään
26.12.2021 klo 21.17 #39 K Kaukosäädin Jäsen Suosikkijoukkue Ilves 365 ja Real Madrid Ylivoima ei toimi eikö tuo tulosta. Kenelle annetaan kenkää!?
26.12.2021 klo 21.18 #40 J jypinfani Jäsen Suosikkijoukkue JYP, SaPKo, D-Kiekko <3 Kaukosäädin kirjoitti: Kenelle annetaan kenkää!? Laajenna klikkaamalla Kaikille!
26.12.2021 klo 21.18 #41 Z ZayWest Jäsen Suosikkijoukkue JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti Lambert lentelee tuttuun tapaan kun kuskailu ei toimi.
26.12.2021 klo 21.18 #42 S spaceman Jäsen Suosikkijoukkue JYP, #26, #15, #11, #45 Heimosalmi, jos Kemell on lapa pystyssä vieressä pointilla niin laitapa ensi kerralla sinne.
26.12.2021 klo 21.18 #43 N Niilo Jäsen Suosikkijoukkue Tampereen Tappara Jumpin’ Jack kirjoitti: Oskari Saarihan siellä taas honottaa nenäänsä. Laajenna klikkaamalla Montako peliä oot itse selostanu... Mä kysyn. My GOD
Jumpin’ Jack kirjoitti: Oskari Saarihan siellä taas honottaa nenäänsä. Laajenna klikkaamalla Montako peliä oot itse selostanu... Mä kysyn. My GOD
26.12.2021 klo 21.18 #44 L Löysäranne Jäsen Suosikkijoukkue Lukko, Oranje Voiskohan Saaren vaihtaa vaikka Saukkoseen. Toi nasaaliartikulointi ja n-loppuisten sanojen hassu korostaminen riipii korvia.
Voiskohan Saaren vaihtaa vaikka Saukkoseen. Toi nasaaliartikulointi ja n-loppuisten sanojen hassu korostaminen riipii korvia.
26.12.2021 klo 21.19 #45 K Koodari Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät jypinfani kirjoitti: Kaikille! Laajenna klikkaamalla Ja kävelkää kotia, s**tana
26.12.2021 klo 21.19 #46 C chauron Jäsen Suosikkijoukkue HIMARS ZayWest kirjoitti: Lambert lentelee tuttuun tapaan kun kuskailu ei toimi. Laajenna klikkaamalla Muistutti Granlundin ekaa kautta änärissä
ZayWest kirjoitti: Lambert lentelee tuttuun tapaan kun kuskailu ei toimi. Laajenna klikkaamalla Muistutti Granlundin ekaa kautta änärissä
26.12.2021 klo 21.19 #47 B Barcow Jäsen Suosikkijoukkue Carolina Hurricanes, Leijonat En tiedä mitä mieltä on muut palstalaiset, mut omasta mielestä tän vuoden chipotlebileet on parempi paha ku ”paljon peli???!!!”
En tiedä mitä mieltä on muut palstalaiset, mut omasta mielestä tän vuoden chipotlebileet on parempi paha ku ”paljon peli???!!!”
26.12.2021 klo 21.19 #48 Z ZayWest Jäsen Suosikkijoukkue JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti spaceman kirjoitti: Heimosalmi, jos Kemell on lapa pystyssä vieressä pointilla niin laitapa ensi kerralla sinne. Laajenna klikkaamalla Joo tuossa tilanteessa ei ole pakko pistää omaa ripulia logoon.
spaceman kirjoitti: Heimosalmi, jos Kemell on lapa pystyssä vieressä pointilla niin laitapa ensi kerralla sinne. Laajenna klikkaamalla Joo tuossa tilanteessa ei ole pakko pistää omaa ripulia logoon.
26.12.2021 klo 21.20 #49 R Rambokala Jäsen Suosikkijoukkue NHL Jaha siellä ei oo pojille kerrottu että Kemellille kannattaa syöttää YV:llä
26.12.2021 klo 21.20 #50 J Jumpin’ Jack Jäsen Suosikkijoukkue Rauman Lukko Niilo kirjoitti: Montako peliä oot itse selostanu... Mä kysyn. My GOD Laajenna klikkaamalla En yhtään, mutta ei se muuta sitä tosiasiaa, että Oskari honottaa.
Niilo kirjoitti: Montako peliä oot itse selostanu... Mä kysyn. My GOD Laajenna klikkaamalla En yhtään, mutta ei se muuta sitä tosiasiaa, että Oskari honottaa.