red.machine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Slovakia
Carey Pricea ei mielestäni voi enää kutsua NHL:n parhaaksi maalivahdiksi. Eikä tämä arvio perustu pelkästään tähän peliin.
Nope, mv-hairintaa haaston jalkeenTampa 2-1, Paquette
Maalihan se mielestani oli. Jos hairitsi niin pakin takiaAivan naurettaviin mittasuhteisiin viety tuo niin sanottu maalivahdin häirintä. Ei jumalauta!
Itse olen erimieltä, haastomahdollisuus ja tabletit ovat siellä, että saadaan se oikeudenmukainen lopputulos. Olisihan se hankala sieltä penkiltä katsoa oli moken häirintää vai ei.Ei vain tämänkertaiseen haastoon liittyen, mutta näin yleisesti tuolla aitiossa pitäisi kieltää kaikki tabletit. Haaston tapahduttava ilman apuvälineitä. Mielestäni nykyinen sääntö on muutoin ihan ok.
Relevatti näkökanta. Tuolla talblettibannilla haen lähinnä sitä, että homma ei menisi "Brett Hullin luistin sentin maalivahdin alueen sisällä" -suuntaan. Näitä fifty-sixty maalivahdin häiritsemisiä tulee jatkuvasti otteluissa. Toki säännöt ovat sääntöjä, mutta jos menee liian tarkaksi, niin ei sekään ole pelkästään hyvä.Itse olen erimieltä, haastomahdollisuus ja tabletit ovat siellä, että saadaan se oikeudenmukainen lopputulos. Olisihan se hankala sieltä penkiltä katsoa oli moken häirintää vai ei.
Tuon maalin olisin toki itse hyväksynyt hidastusten jälkeen. Aika selkeästi Chiarot työnsi Tampan hyökkääjän moken päälle.
Niemi on ollut hyvä.