En nyt varsinaisesti puhuisi sulamisesta tässä kohtaa.No se oli jo kova sulaminen kun vikalla minuutilla kääntyi. Nämä päiväpelit ovat kyl melkoisia takaa-ajajien juhlaa.
Kiitos tuomarit.
Siksi, että siellä istui toinen Starsin pelaaja jäähyään.Miten Heiskanen joutui tuon maalin jälkeen vielä boksiin?
Miten Heiskanen joutui tuon maalin jälkeen vielä boksiin?
Miten Heiskanen joutui tuon maalin jälkeen vielä boksiin?
Hakanpää oli jäähyllä, eli ylivoimamaali päätti Hakanpään jäähyn, mutta ei kumoa jo tulevaa jäähyä.Miten Heiskanen joutui tuon maalin jälkeen vielä boksiin?
En nyt varsinaisesti puhuisi sulamisesta tässä kohtaa.
Vankilasäännöt kotijoukkueella ja sulla on pokkaa puhua sulamisesta.No oli se sitä. Mutta viihdyttävä peli ja näitä sattuu.
Kyl se vaan sulaminen on jos johdat 50sek ennen kolmannen erän loppua maalilla ja lähdet nollalla pisteellä kotiin. Tuomarien avustuksella tapahtui kyllä, Hakanpään jäähy suht kevyt ja ei ollut pokkaa viheltää Bluesille jäähyä selvästä kampista. Tästä meni Heiskasella hermo ja huitoi itsensä vielä boksiin. Köyhän miehen Oleksiak laitto sit loppulukemat omiin.En nyt varsinaisesti puhuisi sulamisesta tässä kohtaa.
Shit happens. Ei kukaan pakottanut Hakanpäätä koukkimaan eikä Heiskasta huitasee viikatetta. Kyllä siellä Dallaskin sai ylivoimia pelissä, joten kyllä. On mulla pokkaa kutsua tuota sulamiseksi kun päästää ottelun käsistä viimeisellä minuutilla.Vankilasäännöt kotijoukkueella ja sulla on pokkaa puhua sulamisesta.
Eilinen oli sulaminen ja se taitaa kirvellä sulla vielä.Shit happens. Ei kukaan pakottanut Hakanpäätä koukkimaan eikä Heiskasta huitasee viikatetta. Kyllä siellä Dallaskin sai ylivoimia pelissä, joten kyllä. On mulla pokkaa kutsua tuota sulamiseksi kun päästää ottelun käsistä viimeisellä minuutilla.
Oli sekin ja tottakai. Helpottiko?Eilinen oli sulaminen ja se taitaa kirvellä sulla vielä.
Mä käsitän sulamisen pikkaisen eri tavalla. Holtby seisoi päällään 59 minuuttia. Stars oli helisemässä melkein koko pelin. Sulaminen on sitä, kun peli on hallussa ja sitten puppeloidaan. Hankkikaa sanakirja.
Ei ollut gamesaver.Holtbylta game saveri!
Olis voinut olla :DEi ollut gamesaver.